וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה של ראומה נרצח, כעת היא נאבקת למען בתה שחזרה מהשבי: "נגמר לנו הכוח, תקלו עלינו"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 15:24

הוועדה למעמד האישה של הכנסת דנה במעטפת הסיוע לחטופות, בנוכחות משפחות ונשים שחזרו מהשבי בעזה. אמה של גלי בת ה-13: "לא יכולתי להתאבל על בני, הייתי צריכה להחזיר את הבת שלי מעזה ועכשיו נלחמת בביורוקרטיה". רז בן עמי: אני מקבלת מהעם הרבה תמיכה - מהמדינה פחות

דיון בכנסת על מעטפת וסיוע לחטופות שחזרו מהשבי/ערוץ הכנסת

"לא יכולתי להתאבל על הבן שלי שנרצח - כי הייתי צריכה להחזיר את הבת שלי מעזה - עכשיו אני צריכה להילחם בביורוקרטיה כדי להחזיר אותה לחיים": כך אמרה היום (שלישי) ראומה ערוסי טרשצ'נסקי, אמה של גלי ששוחררה מהשבי וליאור שנרצח ב-7 באוקטובר בוועדה לקידום מעמד האישה. "אנחנו באפיסת כוחות, בכאוס - תקלו עלינו", המשיכה ראומה, בדיון שעסק במעטפת ובסיוע לחטופות ששבו ובהן נשים שבני זוגן נותרו בשבי.

גם רז בן עמי, ששוחררה מהשבי ובעלה אוהד עדיין חטוף, השתתפה בדיון וקראה להחזרת החטופים. "אני קוראת להחזיר את כל החטופות והחטופים - אבל להחזיר קודם את מי שאפשר", הבהירה רז. "אני חושבת על הנשים בשבי, ועל אם הבנות שלי היו שם. "אם אני הייתי נשארת שם חצי שנה, לא הייתי שורדת". עוד המשיכה וטענה לתמיכה הרבה שהיא מקבלת מהעם, אולם ציינה: "מהמדינה פחות. אני מקבלת 1,350 שקלים".

רז בן עמי שבעלה עדיין חטוף בעזה, ראומה ערוסי וגיל דיקמן ,בדיון בכנסת על מעטפת וסיוע לחטופות שחזרו מהשבי 
09.04.24. דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה, אתר רשמי
"למה אני צריכה להגיע לפה לשמוע מה מגיע לי? תקלו עלינו"/אתר רשמי, דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה

ראומה ערוסי טרשצ'נסקי, אמה של גלי ששוחררה מהשבי וליאור שנרצח ב-7 באוקטובר, תיארה את הקושי הבלתי אפשרי - של בירוקרטיה מתישה, לצד אבל. "הבת שלי חזרה מעזה, עכשיו היא צריכה לעמוד בפני ועדה כדי שיכירו לה בסעיף נכות", אמרה. "אני לא מסוגלת להתאבל על הבן שלי שנרצח - כי הייתי צריכה להילחם כדי להחזיר את הבת שלי מעזה. עכשיו אני צריכה להילחם בביורוקרטיה כדי להחזיר אותה לחיים".

עוד טענה כי "ככל שהזמן עובר - הדברים מחלחלים והתפקוד יורד. לפחות במה שניתן, תקלו עלינו. תנו לנו את האפשרות שלא לדאוג מביורוקרטיות, אנחנו פשוט באפיסת כוחות ובכאוס מתמשך. למה אני צריכה להגיע לכנסת לשמוע מה מגיע לי?".

יו"ר הוועדה, ח"כ פנינה תמנו שטה, השיבה לדבריה של ראומה. "אנחנו פה בדיוק בגלל הדברים שאמרת", טענה. "את לא צריכה להגיע לכנסת כדי לשמוע מה מגיע לך, ועדיין אנחנו כאן בכנסת כדי לדאוג שהפערים נסגרים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רז בן עמי ששוחררה משבי חמאס ובעלה אוהד עדיין חטוף בדיון בכנסת על מעטפת וסיוע לחטופות שחזרו מהשבי 
09.04.24. דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה, אתר רשמי
"אם אני הייתי נשארת שם חצי שנה, לא הייתי שורדת". רז בן עמי ששוחררה מהשבי/אתר רשמי, דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה
רז בן עמי שבעלה עדיין חטוף בעזה, ראומה ערוסי וגיל דיקמן ,בדיון בכנסת על מעטפת וסיוע לחטופות שחזרו מהשבי 
09.04.24. דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה, אתר רשמי
"ככל שהזמן עובר - הדברים מחלחלים והתפקוד יורד"/אתר רשמי, דוברות ח״כ פנינה תמנו שטה

הערב, תתקיים הפגנה נוספת מול משרד ראש הממשלה נתניהו בעת כינוס קבינט המלחמה, בקריאה לעסקה - טרם חג הפסח. "הערב, יגיעו משפחות החטופים ואזרחי ישראל ויקראו לחברי הקבינט להסתכל להם בעיניים לפני קבלת ההחלטה החשובה מכל", נמסר מטעם מטה המשפחות להחזרת החטופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully