וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבוע: נעצר חשוד בהשלכת לפיד לעבר פרש בהפגנה ליד מעון רה"מ בירושלים

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 13:22

המשטרה עצרה חשוד בן 45 מתל אביב, בחשד שהשליך שני לפידים בוערים לעבר שוטרים במהלך הפגנה בשבוע שעבר ברחוב עזה בירושלים. החשוד יובא לבית משפט השלום בירושלים בבקשה להארכת מעצרו

בווידאו: מפגין משליך לפיד בוער לעבר פרש בהפגנה בירושלים 02.04.24/דוברות המשטרה

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) לחקירה חשוד בן 45 מתל אביב, בחשד שהשליך שני לפידים בוערים לעבר שוטרים במהלך הפגנה בשבוע שעבר ברחוב עזה בירושלים. מהמשטרה נמסר כי במהלך הפרת הסדר שהתפתחה במקום, מפגינים ניסו לפרוץ את מחסומי המשטרה שהוצבו בסמוך לבית רה"מ, וחלקם התעמתו פיזית עם השוטרים.

בשלב מסוים השליך החשוד לפיד בוער לעבר פרש ופגע בו, ולפי החשד השליך מאוחר יותר לפיד נוסף לכיוון השוטרים. בשעות הקרובות יובא החשוד לבית משפט השלום בירושלים בבקשה להארכת מעצרו.

מפגין נעצר בירושלים לאחר שהשליך לפיד לעבר פרש משטרתי. דוברות משטרת ישראל
מפגין נעצר בירושלים לאחר שהשליך לפיד לעבר פרש משטרתי/דוברות משטרת ישראל

בהפגנה שנערכה ביום שלישי שעבר התפתחו עימותים קשים בין המפגינים לכוחות המשטרה לאחר שיצאו בצעדה מאזור הכנסת לבית הנשיא ומשם לבית ראש הממשלה. במחאה שהשתוללה בבירה, השוטרים במקום התעמתו גם עם אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שעדיין חטוף בעזה, שהגיע למחות יחד עם משפחות חטופים נוספות שדורשות לשחרר את יקיריהן שמוחזקים בעזה.

בדוברות המשטרה אף ציינו באופן חריג: "לצערנו ברשתות החברתיות יש מי שממשיך להשתלח בשוטרים המבצעים את תפקידם, ובמשטרה בניסיון לנרמל התנהלות חמורה ופסולה של מפרי סדר, שהערב גם כללו ניסיון לשרוף שוטר".

גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לאירועים: "רק בשבוע שעבר התרעתי בפני ראש השב"כ על הזלזול באבטחת ראש הממשלה ונענתי בביטול. אני דורש מהשב"כ להתעורר באופן מידי ולקחת ברצינות את אבטחת ראש ממשלת ישראל ומשפחתו. סיטואציה שבה אלפי אנשים פורצים לאזור בית ראש הממשלה והשב"כ עוצם עיניים היא בלתי מתקבלת על הדעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully