וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי בת ה-16 שנישאה לראש עיר בן 65 עונה לשונאים

14.4.2024 / 0:09

שנה חלפה מאז מלכת היופי של אראוקריה בת ה-16 וראש העיר שמסובגר ממנה ב-40 שנה, נישאו בטקס שעורר הרבה ביקורת ציבורית, גם בגלל גילה של הכלה וגם כי בעלה בחר למנות את אמה לשרת התרבות יום לאחר החתונה. כעת הצעירה מספרת שחלפה שנה ודבר לא השתנה

ראש העיר בן ה-65 התחתן עם מלכת יופי בת 16/Vídeos Aleatórios

הייתם מצפים שבשלב מסוים המבקרים ירדו מהזוג הזה, שעורר הרבה כותרות כשהחליט להינשא לפני שנה. אולם מתברר שמלכת היופי לשעבר של אראוקריה בת ה-17 ממשיכה לסבול מ"השונאים" שלה, גם אחרי שהוכיחה שהיא ובעלה - ראש העיר בן ה-66 - חיים באושר ועושר.

חיסאם חוסיין דהייני, ראש עיריית אראוקריה לשעבר (עירייה במדינת פרנה שבברזיל) וכלתו המתבגרת קאואן רוד, מלכת יופי לשעבר, ציינו מוקדם יותר החודש את יום נישואיהם הראשון. השניים נישאו כשהוא היה בן 65 והיא רק בת 16. תלמידת התיכון השתתפה בתחרות מיס אראוקריה ב-2022 בקטגוריית העשרה (עבור בנות בגילאי 15 עד 17) והגיעה למקום השני, אך היא זכתה ל"תהילה" אמיתית רק כשנישאה לפוליטיקאי.

בני הזוג חטפו אינספור כותרות שליליות והתמודדו עם שטף של שנאה בשנה האחרונה עקב מערכת היחסים הלא שגרתית - אך לא בלתי חוקית - שלהם. חודשים אחרי שנישאו, השניים דאגו לפרסם הצהרות בנוגע למערכת היחסים "המאוד אמיתית שלהם", לדבריהם, אך מתברר שגם אחרי שנה הם ממשיכים לייצר כותרות לא מפרגנות בלשון המעטה.

השנאה העזה שהשניים סופגים הובילה את הכלה המתבגרת להיכנס לאינסטגרם ביום בו ציינו שנה לנישואיהם ולשתף צילום מסך של תוצאות גוגל של חיפוש שמותיהם. כשהיא מציגה את שלל תוצאות החיפוש, היא שואלת בציניות: "שנה של רצון לדעת: מעריצים או שונאים?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הסטורי ששיתפה:

הסטורי שפרסמה קאואן רוד, מלכת יופי לשעברה שנישאה לראש העיר כשהייתה בת 16. www.instagram.com/kau.cmg_/, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הסטורי שפרסמה קאואן רוד, מלכת יופי לשעברה שנישאה לראש העיר כשהייתה בת 16/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, www.instagram.com/kau.cmg_/

הזוגיות של השניים עוררה סערה תקשורתית לא רק בגלל שקאואן הייתה רק בת 16 כשנישאה לפוליטיקאי, אלא גם כי פורסם שדהייני קידם את אמה של כלתו לתפקיד בכיר יום לאחר החתונה. אמה של קאואן, מרילין רוד, התמנתה לשרת התרבות של אראוקריה. היא הייתה שרה כללית לפני כן, כך נמסר בתקשורת הברזילאית. אחותה של מרילין, אליזנג'לה רוד, היא גם נציבה בבית העירייה.

עוד בנושא:
פוליטיקאי פתח חשבון תמונות עירום ב-Onlyfans כדי לממן את קמפיין הבחירות לראשות העיר

בן של פוליטיקאי חלם על כוכבת הפורנו הזו מגיל 8 - והיום הוא האב החורג של ילדיה

@promooshopeedaju Desfile de Kaune Rode camardo de 16 anos, esposa do prefeito Hissam hussein de 65, da cidade de #araucaria #fy #missaraucaria #kaunerode #TikTokMeFezAssistir #memestiktok #memesbr ♬ Epic Inspiration - DM Production

על פי הקוד האזרחי הברזילאי "גבר ואישה מעל גיל 16 יכולים להינשא, אך הדבר מחייב אישור משני ההורים או מנציגיהם החוקיים, עד שהם מגיעים לבגרות (גיל 18)". לפי ארגון Girls not Brides, יותר מ-2.2 מיליון קטינים נשואים בברזיל. Hora Brasilia דיווחה בזמנו: "החתונה של קאואן וחיסאם נתפסת כדוגמה לאהבה אמיתית ולהתגברות על דעות קדומות".

הפוליטיקאי התחתן לראשונה בשנת 1980 (לפני שחמותו נולדה) ויש לו לא פחות מ-16 ילדים. חיסאם, שזו הייתה הקדנציה השנייה שלו כראש עיר, עשה את הונו כאיש עסקים כשהונו מוערך בכ-10 מיליון שקלים (14 מיליון ריאל ברזילאי). לאחר שהתקשורת לא הרפתה ממנו הוא מסר בתגובה: "אנחנו מאושרים. היא עושה לי טוב ואני עושה לה טוב, ויחד אנחנו לא עושים רע לאף אחד". לאחר החתונה הוא הגיש את התפטרותו כי התקשה להתמודד על הלחץ שהופעל עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully