וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי בת ה-16 שנישאה לראש העיר בן ה-65 שוברת שתיקה: "לא אכפת לנו"

1.6.2023 / 0:10

ראש עיריית אראוקריה, עירייה במדינת פראנה בברזיל, חיסאם חוסיין דהייני בן ה-65, נישא למלכת היופי המקומית קאואן רוד קמארגו בחודש שעבר, יום לאחר יום הולדתה ה-16. כעת היא משיבה לכל מי שתקף אותם

ראש העיר בן ה-65 התחתן עם מלכת יופי בת 16/Vídeos Aleatórios

מלכת היופי בת ה-16 טוענת שידעה מה יקרה ברגע שתתפרסם הידיעה על נישואיה לראש העיר בן ה-65, אך שאף אחד מהם לא ציפה שיעלו אותם על המוקד. כן. קראתם נכון. ראש עיריית אראוקריה, עיר במדינת פארנה בברזיל, חיסאם חוסיין דהייני בן ה-65, נישא בחודש שעבר לכלתו המתבגרת, קאואן רוד קמארגו.

תלמידת התיכון השתתפה בשנה שעברה בתחרות מיס אראוקריה, בקטגוריית העשרה (לבנות בגילאי 15 עד 17) והגיעה למקום השני. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית מלאו לה 16 שנים יום בדיוק לפני החתונה.

הפוליטיקאי התמודד עם ביקורת קשה לאחר שנשיא לנערה הצעירה, ולא הצליח להתמודד עם הלחץ והגיש את התפטרותו. גם העובדה שהוא קידם את האם של כלתו לתפקיד בכיר ימים לאחר חתונתם לא סייעה להרגיע את הרוחות. "לאחר החתונה שנערכה ב-12 באפריל, אמה של קאואן, מרילין רוד בת ה-36, קודמה לשרת התרבות של אראוקריה. היא הייתה מזכירה כללית לפני כן", כך נכתב בדיווחים שהזכירו שהוא היה במעצר במך כ0100 ימים בשנת 2,000 בחשד להפעלת קרטל סחר בסמים. הוא עבר שימוע על ידי ועדת החקירה הפרלמנטרית (CPI) בנושאי סחר בסמים ואף נעצר. בזמנו הוא טען שהוא חף מפשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

על פי הקוד האזרחי הברזילאי "גבר ואישה מעל גיל 16 יכולים להינשא, אך הדבר מחייב אישור משני ההורים או מנציגיהם החוקיים, עד שהם מגיעים לבגרות (גיל 18)". על אף מבול התגובות הקשות, הצעירה טוענת שלה ולבעלה הפנסיונר "לא אכפת" מה אחרים חושבים עליה. קאואן שברה את השתיקה הקולקטיבית שלהם בשבוע שעבר, כששיתפה תמונה עם בעלה באינסטגרם וכתבה: "מה שחשוב, בכנות... זה פשוט שלא אכפת לנו!".

"אנחנו לא עושים רע לאף אחד"

@podcortebr Desfile de Kaune Rode camardo de 16 anos, esposa do prefeito Hissam hussein de 65, da cidade de #araucaria #fy #missaraucaria #kaunerode #TikTokMeFezAssistir #memestiktok #memesbr ♬ Epic Inspiration - DM Production

הבעל הטרי התחתן לראשונה בשנת 1980 (לפני שחמותו נולדה) ויש לו לא פחות מ-16 ילדים. חיסאם, שזו הייתה הקדנציה השנייה שלו כראש עיר, עשה את הונו כאיש עסקים והונו מוערך בכ-10 מיליון שקלים (14 מיליון ריאל ברזילאי).

לאחר שהתקשורת לא הרפתה ממנו הוא גם הסכים להגיב אמר: "אנחנו מאושרים. היא עושה לי טוב, ואני עושה לה טוב, ויחד אנחנו לא עושים רע לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully