וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הקליטה והעלייה על המגעים לעסקה: "לא חושב שזה ערכי לא לדבר על מחירים"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 9:51

בצל הדיווחים הנשנים על מגעים לעסקת חטופים, טען הבוקר השר אופיר סופר בראיון ל-103FM כי "ההחלטות יהיו קשות, יש לוודא שיהיו גם נכונות". עוד התייחס לביקורת מצד המשפחות: "אני מתכתב איתi, נפגש איתi, מחובר לכאב שלהם ככל שניתן - וזה לא ניתן"

רז בן עמי ששוחררה מהשבי: "נתניהו תן את הפקודה- לא חוזרים בלי עסקה"/מערכת וואלה!

בצל הדיווחים על המגעים לעסקת חטופים: שר הקליטה והעליה אופיר וסופר ממפלגת הציונות הדתית התייחס הבוקר (שלישי) לסוגיה המורכבת שעל הפרק בראיון ל-103FM עם ענת דוידוב ואודי סגל. "אנחנו מבינים שההחלטות יהיו החלטות קשות, אבל אנחנו צריכים לדאוג שיהיו נכונות", הדגיש בפתח השיחה והוסיף: "שיהיו נכונות לביטחונה של מדינת ישראל - אני לא רואה החלטות שהן לא קשות בסוגיה".

"אנחנו בתקופה קשה, במציאות קשה, ברור ההחלטות יהיו קשות. אנחנו בסופו של דבר מחויבים לשתי מטרות המלחמה - השבת כל החטופים והכרעתו של חמאס. אני גם הייתי מציע לכולנו, בין למי שיש את האחריות והסמכות לבין מי שיושב על היציע ונותן עצות, להתייחס בצניעות למציאות המאוד קשה והמורכבת שמדינת ישראל נמצאת בה".

עוד טען כי "אנחנו נמצאים מול אויב חמאס, ובדרך כלל הוא לא מסגיר את עצמו עם הידיים למעלה, והיום אנחנו רואים איך. אני מתקשה לראות את האירוע הזה מסתיים ללא הכרעה צבאית, אסור לנו שיסתיים ללא הכרעה צבאית, הכרעת חמאס".

אופיר סופר, השבעת הכנסת ה-24, 6 באפריל 2021. ראובן קסטרו
"לא חושב שזה ערכי לא לדבר על מחירים". סופר/ראובן קסטרו

על הביקורת מצד משפחות החטופים, שטוענות כי לא נעשה מספיק למען השבת יקיריהם מהשבי, הגיב סופר: "אני נפגש איתם מדי שבוע, מתכתב איתם. אם אני מקבל הודעה, אני גם מתקשר, לא תמיד משאיר את זה ברמת הלכתוב הודעה. אני מחובר לכאב שלהם ככל שניתן - וזה לא ניתן. כמה שננסה להתחבר מעולם לא נצליח להבין אותו, אבל זה מה שאני משתדל לעשות, כך אני מאמין שאפעל בצורה נכונה יותר. אני צריך להיות מחובר למצוקה. אנחנו מפלגה, אנשים שונים, דעותינו שונות, אבל מקיימים שיח. השיח הוא חשוב, אנחנו בהחלט חשים אחריות גדולה".

בהמשך, נשאל סופר האם סופר ומפלגתו יהווה מכשול לקיום העסקה, במידה ותהיה כרוכה במחיר כבד. "הדבר המקסימלי שאני יכול להגיד שההחלטות יהיו קשות וצריך לדאוג שהן יהיו נכונות. אני מניח שזה גם מה שראש הממשלה חושב. אני חושב שזה ערכי לא לדבר על מחירים, צריכה להיות דממת אלחוט בהקשר הזה. הנכונות גבוהה, חשובה, ונעשה את כל מה שצריך", הגיב סופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully