וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 ק"ג של סמים נמצאו בדופן הכפולה של המזוודה

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 5:28

בשיתוף פעולה יוצא דופן עם משטרת צ'כיה, תפסה המשטרה חשודים בהברחת כמויות גדולות של סמים מסוג קטמין ו-MDMA לארץ. סוכן סמוי של המשטרה הסתנן לקבוצת ה"טלגרם" של החשודים, הצליח לעבוד עבורם כבלדר, וטס לאירופה לביצוע העסקה. כתב אישום יוגש בקרוב נגד 6 מהחשודים

22 ק"ג של סמים שמצאה המשטרה במבצע בשיתוף פעולה עם משטרת צ'כיה/משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים הודיעו אתמול (שני) כי עצרה חשודים ביבוא כמויות גדולות של סמים מסוג קטמין ו-MDMA לארץ. בעזרת סוכן חשאי ושיתוף פעולה עם משטרת צ'כיה, הצליחה המשטרה לסכל את פרשיית הברחת הסמים ולבנות תשתית ראייתית נגד 6 מהחשודים. כתב אישום יוגש נגדם בשבוע הקרוב.

היחידה המרכזית שבמחוז ירושלים ניהלה לאחרונה חקירה סמויה בחשד לייבוא סמים לארץ. במסגרת החקירה, הצליחו השוטרים לחדור אל קבוצת "הטלגרם" של החשודים, והפעילו בתוכה סוכן סמוי. הסוכן העמיד פני כי הוא מחפש עבודה שתרוויח עבורו כסף, וביקש לעבוד עבור החשודים כשליח.

כסף עבור מבצע תפיסת 22 ק"ג של סמים, בשיתוף פעולה עם משטרת צ'כיה. דוברות משטרת ישראל
הכסף שניתן לסוכן הסמוי עבור משלוח הסמים/דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, קיבל הסוכן הסמוי הצעה להביא מזוודה מאחת ממדינות אירופה לישראל. תחילה, נבדק הסוכן על ידי שניים מהחשודים תושבי הדרום בשנות ה-20. לאחר מכן, הועברו לידי הסוכן אלפי שקלים עבור כרטיס טיסה וחדר מלון בצ'כיה, שם יעוברו לידיו הסמים. החשודים עקבו מקרוב אחר התקדמות ודרשו לקבל לידם צילומים של כרטיסי הטיסה, החדר במלון ועוד. החקירה כללה בין היתר שיתוף פעולה פורה וראשון מסוגו בין משטרת ישראל למשטרת צ'כיה.

כשהגיע הסוכן הסמוי לצ'כיה, נפגש עם אזרח ישראלי, תושב באר שבע בן 28, שהביא לו מזוודה ובה 12 ק"ג של סמים מסוג קטמין. לאחר העסקה בין השניים נעצר החשוד הישראלי, כשבידו מזוודה נוספת, המכילה 10 ק"ג MDMA. בשתי המזוודות, הוסלקו הסמים בדופן הכפולה של המזוודה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
22 ק"ג של סמים שמצאה המשטרה במבצע בשיתוף פעולה עם משטרת צ'כיה. דוברות משטרת ישראל
סמים הנמצאו במזוודה שהגיעה לארץ/דוברות משטרת ישראל

לאחר שחזר הסוכן הסמוי ארצה, נדרש על ידי החשודים להביא את מזוודת הסמים לאשדוד, ולמסור אותה לידי חשוד שלישי בפרשה, תושב אשדוד כבן 28. לבסוף השתנו התוכניות והסוכן התבקש להגיע לראשון לציון, ולהעביר שם את המזוודה לחשוד רביעי.

עם הפיכת החשיקה לגלויה, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים את ארבעת החשודים העיקריים, כמו גם חשודים נוספים תושבי הצפון, המרכז והדרום. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה ביחידה המרכזית ובחיפוש שערכו הבלשים בעת מעצרם של החשודים, על חלקם נתפס חומר חשוד כסם מסוגים שונים, סכום כסף רב וסכין. בימים האחרונים, השלימה המשטרה ביסוס תשתית ראייתית נגד שישה מהחשודים, ונגד השישה הוגשה הצהרת תובע. כתב אישום נגד השישה צפוי להיות מוגש ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully