וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר משרד החוץ של קטאר: ההצעה שנדונה בקהיר מגשרת על הפערים בצורה שלא הייתה בעבר

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 17:41

"אנחנו מעודדים מהשיחות שהתקיימו בקהיר", אמר מאג'ד אל-אנסרי בריאיון לרשת BBC, "הצוותים הטכניים עדיין ממשיכים שם את השיחות. אנחנו ממתינים לתגובה משני הצדדים". בתוך כך, שרי הקבינט המדיני ביטחוני זומנו לדיון שיתקיים מחר בערב

בווידאו: הצהרת משפחות החטופים בת"א: "זה לא הזמן לפגרות"/צילום: שלומי גבאי

דובר משרד החוץ של קטאר, מאג'ד אל-אנסרי, אמר היום (שני) לרשת BBC: "אנחנו מעודדים מהשיחות שהתקיימו בקהיר. הצוותים הטכניים עדיין ממשיכים שם את השיחות. אנחנו ממתינים לתגובה משני הצדדים. אנחנו לא בישורת האחרונה אבל אני יותר אופטימי ממה שהייתי לפני כמה ימים".

לדבריו, ההצעה שנדונה בקהיר מגשרת על הפערים בצורה שלא הייתה בעבר. בתוך כך, שרי הקבינט המדיני ביטחוני זומנו לדיון שיתקיים מחר בערב

נאום ראש המוסד דוד ברנע,  בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור ברייכמן. 10 בספטמבר 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
"מעודדים מהשיחות שהתקיימו בקהיר"/פלאש 90, אבשלום ששוני

אתמול פורסם בוואלה! כי קבינט המלחמה החליט להרחיב את המנדט של צוות המו"מ הישראלי לשיחות על עסקת החטופים - כך לפי שני בכירים ישראלים שמעורים בנושא. ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר, האלוף ניצן אלון יצאו לקהיר למפגש עם ראש ממשלת קטאר, ראש ה-CIA וראש המודיעין המצרי, בניסיון להביא לפריצת דרך בשיחות.

בכיר ישראלי ציין כי ההנחיה של הקבינט לצוות המשא ומתן הייתה לחדד עד הסוף את הצעת המתווכות ולנסות לחזור עם נוסחה שלדעת הצוות תביא בסבירות גבוהה לעסקה. "המנדט שלהם הוא לחזור ולהגיד מה כן יעבור", אמר הבכיר הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully