וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הדיווח בישראל: במלזיה מכחישים שערן חייא נעצר

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 9:24

אמש פורסם כי העבריין הישראלי היה יעד החיסול של החשוד הישראלי העצור שלום אביטן, וכי נעצר במדינה בין 16 החשודים בפרשה. אך מפכ"ל המשטרה המלזי הכחיש את הדברים וגם נזף בכלי התקשורת המקומי שפרסם את הידיעה השגויה

בווידאו: ראש ממשלת מלזיה לשעבר נשלח ל-12 שנות מאסר בגין גניבה מכספי המדינה/צילום: רויטרס

משטרת מלזיה מכחישה כי עצרה את העבריין הישראלי ערן חייא, מי שהיה לכאורה יעדו לחיסול של העבריין שלום אביטן. אמש (ראשון) דווח כי ראש ארגון הפשיעה חייא נעצר במדינת האיים אמש בחשד לעבירות שימוש בקריפטו. אך בירור נוסף של העובדות מעלה שלא כך הדבר.

משטרת מלזיה עצרה את שלום אביטן, עבריין ישראלי נוסף, ובתקשורת הישראלית דווח שנעצר בעקבות ניסיון התנקשות בחייא. בעקבות מעצרו של אביטן, 15 חשודים נוספים נעצרו בהם זוג שמכר לאביטן אמל"ח ונהג שהסיע אותו. ההערכה הייתה אז בתקשורת המלזית כי בין העצורים "יעד החיסול" בעצמו, ערן חייא.

ערן חייא. דוברות משטרת ישראל
דווח כי נעצר בעקבות עבירות שימוש בקריפטו. העבריין ערן חייא/דוברות משטרת ישראל

מה שהתחיל כהערכה, הפך לשמועה ואז לדיווח עובדתי לכאורה שהגיע גם לתקשורת הישראלית. מפכ"ל המשטרה המלזית, רזרודין חוסיין ערך אתמול שיחה עם עיתונאים שם הכחיש מכל וכל את מעצרו לכאורה של חייא. חוסיין גם אתגר את גוף התקשורת המלזי, שצוטט גם בישראל, להציג את מקורותיו לדיווח השגוי.

רמז לכך שהדיווח שגוי, הוא בטעות פשוטה בעובדות חייו של חייא. אתמול פורסם כי חייא המחזיק באזרחות כפולה אמריקאית ישראלית מצא מקלט במלזיה, אף בפועל שנכנס למדינה בכלל באמצעות דרכון פולני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully