וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודיעין, מחסומים ובידוקים: נמשך המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע בנבי אליאס

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 8:50

צה"ל ממשיך לכתר את אזור הפיגוע ולהפעיל מחסומים שמבצעים בידוקים בכבישים. בצה"ל לא פוסלים אפשרות שהמחבל ברח לאזור אחר, ככל הנראה לגזרת שומרון. בתוך רכבו של המחבל אותר מטען חבלה רב עוצמה, שאם היה מתפוצץ בקרבת אזרחים היה גורם להיקף גדול של הרוגים ופצועים

שני פצועים בפיגוע ירי בשומרון/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

המצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הירי בצומת נבי אליאס נמשך הבוקר (שני), וצה"ל ממשיך לכתר את האזור ולהפעיל מחסומים שמבצעים בידוקים בכבישים בחטיבה המרחבית אפרים. בצה"ל לא פוסלים אפשרות שהמחבל ברח לאזור אחר, ככל הנראה לגזרת שומרון, ולכן המאמץ ללכוד אותו משלב פעילות בשטח ומודיעין במרחבים נוספים. רכבו של המחבל שביצע את הפיגוע על ציר 55 אותר, ובו נחשף מטען חבלה רב עוצמה שאם היה מתפוצץ בקרבת אזרחים היה גורם להיקף גדול של הרוגים ופצועים.

בפיגוע הירי שבוצא אתמול נפצעה חיילת בת 19 באורח קשה וגבר כבן 50 באורח קל מרסיסים. הירי בוצע לעבר כלי רכב ישראלים שחלפו בכביש. הפצועים התפנו מזירת הפיגוע על גבי הרכבים עד שנעצרו בהמשך הכביש. החיילת התפנתה על האוטובוס שבו נסעה לכניסה של מעלה שומרון הסמוכה, והגבר הגיע עם רכבו למעבר אליהו כשהוא בהכרה. מאוחר יותר פונו לבית חולים מאיר שבכפר סבא.

פיגוע ירי לעבר אוטובוס בשומרון 07 באפריל 2024. נדב גולדשטייין, TPS
הנזק שנגרם לאוטובוס/TPS, נדב גולדשטייין
פיגוע ירי לעבר אוטובוס בשומרון 07 באפריל 2024. דוברות מד"א, אתר רשמי
זירת פיגוע הירי/אתר רשמי, דוברות מד"א

חובש רפואת חירום במד"א, אסף אילקשי, סיפר על פינוי הצעירה: "הגענו בכוחות גדולים למקום. נכנסו לאוטובוס וראינו את הצעירה יושבת באוטובוס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע ירי בכתף. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה במצב קשה".

את פינוי הפצוע תיאר חובש רפואת חירום במד"א שי כהן: "הגענו למחסום אליהו וראינו רכב שבתוכו גבר כבן 50 עם פציעה בכתף. הוא היה בהכרה מלאה, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים מאיר כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully