וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-7000 בעצרת למען החטופים בניו יורק. בין הנואמים - ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 0:00

העצרת התקיימה מחוץ למטה האו"ם בניו יורק, במה שהייתה העצרת הגדולה ביותר למען שחרור החטופים מחוץ לישראל. השתתפו בה למעלה מ-150 ארגונים ומנהיגי קהילות. לואיס הר, החטוף ששוחרר במבצע החילוץ של צה"ל נאם: "הייתי שם 129 ימים, אני חי ומקווה שיחזירו את כולם הביתה"

למעלה מ-7000 מפגינים התכנסו בצהרי היום (ראשון) בניו יורק, בעצרת הגדולה ביותר עד כה מחוץ לישראל להחזרת החטופים המוחזקים בשבי חמאס. בעצרת אחדות ותמיכה חסרת תקדים לקחו חלק מעל ל-150 ארגונים, בתי ספר, בתי כנסת, כנסיות ועוד, אשר קוראים יחד לחזרתם של 133 החטופים. לצד משפחות החטופים, נכח גם לואיס הר, שחולץ משבי חמאס אחרי 129 ימים בשבי, ראש ממשלת ישראל לשעבר, נפתלי בנט וכן חברי קונגרס, ומנהיגי קהילות מקומיות.


נפתלי בנט נאם ואמר כי "שחרור כל החטופים זו החובה המוסרית הגדולה ביותר של העם היהודי. אף אחד לא יכול להגיד לנו לעצור עד שהאחרון שבהם חוזר. אף אחד לא יכול להטיף לנו על חוסר פרופורציות כאשר החטופים שלנו שם. לעם היהודי תמיד יש ערבות הדדית, סולידריות, זו הסיבה שהגענו לכאן היום. כי אנשים תמימים נחטפו ממיטותיהם ביום הנורא הזה. אנחנו לא נפסיק עד שכולם יחזרו הביתה. בחג הפסח הקרוב אנחנו לא רוצים כיסאות ריקים סביב שולחן החג שלנו. הלחץ צריך להיות מופעל על מי שאוחז בהם, על מי שמחזיק בהם, על חמאס. על הקטארים. חייבים לשחרר אותם".

בנט בעצרת למען שחרור החטופים. לירי אגמי וטל שמיר, אתר רשמי
" החובה המוסרית הגדולה ביותר של העם היהודי". נפתלי בנט בעצרת/אתר רשמי, לירי אגמי וטל שמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully