וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: בן 32 נאשם שרצח גבר ודקר שניים נוספים בטייבה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 22:08

על פי כתב האישום, עלי בן חאלד חושיה, הגיע לדירתה של אישה פלסטינית עימה ניהל קשר רומנטי. השניים גרמו לרעש רב בבניין, ובתגובה לכך הגיעו 3 שכנים לפתח דלתם - והחל עימות במקום. חושיה התנפל על אחד מהם ודקר אותו למוות. בהמשך, דקר את שני השכנים הנוספים ופצע אותם

המשטרה פענחה את רצח מוחמד דאהמשה שנורה מחוץ לביתו בכפר כנא/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשו היום (ראשון) נגד עלי בן חאלד חושיה, בן 32 משכונת שועפאט בירושלים, בגין מעשה רצח של גבר ודקירה של שני פצועים נוספים. בנוסף לכך, חושיה הואשם בהפקרה של בת זוגו על הכביש - לאחר שזו נפלה מאופנוע עליו רכבו בעוד הם נמלטים מהזירה.

על פי כתב האישום, חושיה הגיע בחודש פברואר לדירה בטייבה שם התגוררה שוהה בלתי חוקית פלסטינית, עימה הוא ניהל קשר אינטימי. בשעות המוקדמות של הבוקר, השניים ישבו יחדיו בדירה, תוך שהם שותים אלכוהול וגורמים לרעש רב. מלבד האישה גרו בדירה עוד שתי נשים. אחת מהן יצאה מחדרה ושאלה אותה מדוע היא הכניסה גבר לדירה בניגוד למקובל ביניהן. השותפה הנוספת סיפרה על כך לדיירים נוספים בבניין, ששאלו אותה על פשר הרעש הבוקע מדירתם.

בעקבות הרעש הגיעו שלושה שכנים לפתח הדירה ודפקו בדלת, האישה פתחה להם את הדלת והתפתח עימות ביניהם. מיד לאחר מכן, חושיה יצא אל המבואה כשהוא אוחז בסכין שלופה בידו, התנפל על אחד מהגברים ודקר אותו בירך, במפשעה ובכף רגלו הימנית. הפצוע הצליח להימלט אל ביתו - שם התמוטט ומת.

רצח סכין  דקירה  דוקר  דקר. ShutterStock
"דקר את השכן בירך, במפשעה וכף רגלו". (אילוסטרציה)/ShutterStock

בהמשך, הנאשם הגיע אל שני הגברים הנוספים ודקר אותם עד שהצליחו להשתחרר מאחיזתו ולהימלט. לאחר התקיפה, חושיה ובת זוגו ברחו מהבניין על גבי אופנוע. במהלך נסיעתם, נפלה האישה מהאופנוע וחושיה החליט להפקיר אותה בכביש, והמשיך במנוסה לכיוון שועפאט.

האישה פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא עם חבלות בראשה ובגפייה. לאחר מכן, הנאשם התקשר לאחד מהגברים אותם פצע ואיים עליו "אני אחזור ואהרוג אותך ואכנס למאסר עולם". כתב האישום מייחס לו עבירות של רצח, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, החזקת סכין, איומים והפקרה לאחר פגיעה. במשך כשבועיים הנאשם הסתתר בירושלים עד שהחקירה של בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון הביאה לידי מעצרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עו"ד אתנה אדרי. באדיבות המצולמים
"סומכים ובטוחים שבהמשך תוכח חפותו". עו"ד אתנה אדרי/באדיבות המצולמים

מטעם עורכי הדין אתנה אדרי ואמיר נאטור, המייצגים את חושיה נמסר כי "זה עתה הוגש כתב האישום, לאחר שיועתקו חומרי החקירה ונלמד כראוי את חומר הראיות בתיק נגיב בהתאם, למקרא כתב האישום נראה כי רב הנסתר על הגלוי בתיק זה. מרשינו מכחיש מכל וכל את האישומים המיוחסים לו, אנו סמוכים ובטוחים שבהמשך תוכח חפותו".

שלשום הוגש כתב אישום נגד שני תושבי אום אל פחם בשנות ה-20 לחייהם. השניים נאשמים ברצח בנסיבות מחמירות של עארף מחאג'נה בן ה-48, בשלוש עבירות של ניסיון רצח ובעבירות חמורות אחרות הקשורות לאותו אירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully