וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בגינוי רפה לדריסת המפגינים: "מגנה כל גילוי אלימות"

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 15:06

בפתח ישיבת הממשלה השווה רה"מ בין הדריסה, בה נפצעו 5 בני אדם, לבין "תקיפת שוטרים והסתה לרצח ברשתות". לעומת האמירה הרפה בעניין זה, מוקדם יותר פורסם כי החליט לזמן ישיבה מיוחדת בנושא "הסתה נגד נבחרי ציבור" בהשתתפות בן גביר ולוין - בעיצומה של המלחמה

בווידאו: הנוסעים מקללים והנהג מאיץ: תיעוד רגע דריסת המפגינים בת"א/צילום: איתי רזיאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לדריסת המפגינים בהפגנה אמש בקפלן, ואמר כי הוא "מגנה כל גילוי של אלימות בתוכנו - התפרעויות והפרות חוק, דריסת מפגינים או תקיפת שוטרים, הסתות פרועות ואלימות לרצח ברשתות החברתיות".

"אמרתי בקבינט ואני חוזר ואומר גם בממשלה: מדינות קמות באחדות ונופלות בפילוג", אמר בפתח ישיבת הממשלה. "בל יטעו אויבינו - הרוב המוחלט של העם מאוחד בצורך להמשיך להילחם עד לניצחון. רוב העם, ואני בתוכו, מגנה כל גילוי של אלימות בתוכנו - התפרעויות והפרות חוק, דריסת מפגינים או תקיפת שוטרים, הסתות פרועות ואלימות לרצח ברשתות החברתיות.

רה"מ בנימין נתניהו, ישיבת ממשלה, 24 בדצמבר 2023. מרים אלסטר, פלאש 90
"מגנה כל גילוי אלימות". נתניהו/פלאש 90, מרים אלסטר

לעומת הגינוי הרפה לדריסה, בעקבותיה נפצעו חמישה בני אדם, החליט נתניהו בעיצומה של המלחמה לזמן ישיבה מיוחדת בנושא "הסתה נגד נבחרי ציבור". בדיון זה עתידים להשתתף השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ושר המשפטים יריב לוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully