וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מאמינים ולא נאמין לעולם"; ארבעה לוחמי צה"ל נפלו בקרב בדרום רצועת עזה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 11:19

סרן עידו ברוך, סמל אמיתי אבן שושן, סמל ריף הרוש וסמל עילאי צעיר, נהרגו בהיתקלות עם מחבלים ליד חאן יונס. במהלך פטרול שביצעו הכוחות באזור, ירו לעברם המחבלים שארבו בפיר בתוך בית הרוס, ממנו נפגעו הארבעה. טנק שליווה את הלוחמים ירה בתגובה, והם חוסלו

בווידאו: איתור האמל"ח שמצאו לוחמי הלוט"ר בכפר דיר צאמת/צילום: דו"צ

קצין ושלושה לוחמי צה"ל נפלו אתמול (שבת) בקרב בדרום רצועת עזה, כולם מבית הספר לקומנדו. הארבעה: סרן עידו ברוך, סמל אמיתי אבן שושן, סמל ריף הרוש וסמל עילאי צעיר, נהרגו בהיתקלות עם מחבלים ליד חאן יונס.

הלוחמים פעלו תחת חטיבה 7 בצפון חאן יונס. במהלך סיור שערכו בליווי כוחות שיריון, ארבו להם מחבלים בפיר בתוך בית הרוס, וממנו פתחו בירי צלפים, ממנו הארבעה נפגעו.

בהמשך המחבלים חזרו לפיר, כשהם משאירים מחוצה לו מטען RPG. יתר הלוחמים הבינו כי מדובר במארב, והחלו לחזור על עקבותיהם. ה-RPG נורה לבסוף לעבר הטנק שחיפה על הלוחמים. לא היו נפגעים, והטנק פתח באש וחיסל את המחבלים.

סרן עידו ברוך. באדיבות המשפחה
סרן עידו ברוך/באדיבות המשפחה

סרן עידו ברוך, בן 21, מתל מונד, מפקד צוות בביה"ס לקומנדו, שירת ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

בתל מונד הזמינו את הציבור ללוות את המשפחה האבלה עם דגלי ישראל במסע ההלוויה שייצא ב-15:00 ביישוב. הלווייתו תתקיים בשעה 16:00 בבית העלמין ביישוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמל אמיתי אבן שושן. באדיבות המשפחה
סמל אמיתי אבן שושן/באדיבות המשפחה

סמל אמיתי אבן שושן, בן 20, מעזריאל, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

אבן שושן הוא בוגר הישיבה הגבוהה בעלי. בישיבה ספדו לו: "רבני ותלמידי מוסדות בני דוד כואבים את נפילתו של הגיבור אמיתי אבן שושן הי"ד, בוגר הישיבה הגבוהה בעלי, בקרבות בחאן יונס. משתתפים בצער המשפחה. מן השמיים תנוחמו". במועצה אזורית לב השרון ספדו לו: "אמיתי בוגר תנועת הנוער 'בני עקיבא' סניף עזריאל. מועצה אזורית לב השרון ותושביה כואבים את כאב המשפחה, מלווים ומחבקים אותה בצערה הכבד מנשוא".

הלוויתו תצא בשעה 12:00 מביתו במושב עזריאל לבית העלמין הצבאי המשותף תל מונד-לב השרון.

סמל ריף הרוש. באדיבות המשפחה
סמל ריף הרוש/באדיבות המשפחה

סמל ריף הרוש, בן 20, מקיבוץ רמת דוד, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

ריף הוא בנם של אבי וסיגל, ואח לזואי. חודשיים בלבד לפני שפרצה המלחמה הוא התגייס ליחידת אגוז שבחטיבת הקומנדו. אביו סיפר שריף היה אדם "כן ואמיץ, ולא חשש להודות שהוא מפחד ממלחמה. למרות הפחד, הוא רוצה להיות חייל קרבי ולהגן על המדינה. היה לו אומץ להגיד לי שהוא מפחד, ואני ביקשתי ממנו שלא יהיה גיבור". הוא הוסיף: "רק אתמול אשתי ואני דיברנו, לפני שידענו על האסון - איזה זמן הוא בחר לו להתגייס ולהיות חייל קרבי...".

עוד סיפר האב כי נפגש עם בנו בפעם האחרונה לפני ארבעה שבועות. "אני עוד לא מעכל שיותר לא נפגש. אני הרגשתי שהבן שלי עומד למות, ובנסיעות שלי הספדתי אותו ומיד הייתי כועס על עצמי שאני עושה את זה. והנה זה קרה לי, הבן שלי איננו".

דודתו של ריף, סיוון הרוש קנטור, כתבה הבוקר בחשבון הפייסבוק שלה: "אחיין אהוב שלי, לא מאמינים ולא נאמין לעולם, תנוך על משכבך בשלום, אוהבת אותך, לדודה נשרף הלב".

במועצה האזורית עמק יזרעאל פרסמו הודעת תנחומים, "בשעה קשה זו נבקש לחבק ולחזק את משפחת הרוש היקרה ולהשתתף בצערה העמוק".

הרוש יובא למנוחות בשעה 15:00 בבית הקברות של רמת דוד. מסע ההלויה ייצא בשעה 14:00 מהשער שבשדרות האיקליפטוס בקיבוץ.

סמל עילאי צעיר. באדיבות המשפחה
סמל עילאי צעיר/באדיבות המשפחה

סמל עילאי צעיר, בן 20, מקידר, לוחם בהכשרה בביה"ס לקומנדו, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

עילאי הוא בנו של ארז, אח של שילה, יעל ונבו. הוא למד בישיבה התיכונית במעלה אדומים. חבריו ומשפחתו סיפרו עליו שהיה "בחור שקט וצנוע, הראשון לעזור ומלא במידות טובות. אהב את הארץ ולטייל בה".

מסע הלוויה ייצא מביתו ביישוב קידר, בו יהיה מסדר כבוד, ויעבור במעלה אדומים בלווי משטרתי עד מחסום אלעזים. הציבור הוזמן לעמוד עם דגלים ולחלוק לו כבוד אחרון. הלוויתו תתקיים היום, בשעה 15:00 בבית העלמין הר הרצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully