וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מיהרה להאשים את המפגינים בתקיפת לוחמת מג"ב - התיעוד מוכיח אחרת | צפו

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 0:11

"לוחמת הוכתה במכת אגרוף על ידי מפגין ונפצעה בפניה", קבע דובר המשטרה בחשבון ה-X שלו וגינה: "משטרת ישראל רואה בחומרה את תקיפתה ופציעתה". אולם בתיעוד של רגע הפציעה, נראה לוחם מג"ב דוחף לעבר השוטרת שנפצעה מפגין - וזה פוגע עם מרפקו בפניה

בווידאו: המשטרה מיהרה להאשים את המפגינים בתקיפת לוחמת מג"ב - התיעוד מוכיח אחרת/צילום: מתוך הטוויטר של לירי בורק שביט

לוחמת מג"ב נפצעה הערב (שבת) בפניה במהלך העימותים שהתגלעו בין המפגינים לשוטרים בהפגנה המרכזית שנערכה בקפלן. במשטרה מיהרו להאשים את המפגינים וטענו שהלוחמת הוכתה עם אגרוף בפניה - אולם התיעודים מהעימותים מוכיחים דווקא אחרת.

"משטרת ישראל רואה בחומרה את תקיפתה ופציעתה של לוחמת מג"ב הערב במהלך המחאה בתל אביב. הלוחמת הוכתה במכת אגרוף על ידי מפגין ונפצעה בפניה. לצערנו קומץ קטן מבין המפגינים הפר את הסדר הערב והצית אש", כתב דובר המשטרה, ניצב משנה אלי לוי, והוסיף גם תמונה של הלוחמת שנפצעה.

הציוץ שפרסם דובר המשטרה אלי לוי על פגיעת שוטרת מג"ב בהפגנה בת"א. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הציוץ שפרסם דובר המשטרה אלי לוי על פגיעת שוטרת מג"ב בהפגנה בת"א/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אולם תיעודים שמופצים ברשתות החברתיות מרגע פציעתה של הלוחמת - כאמור מוכיחים אחרת. בתיעוד נראים לוחמי מג"ב, ובהם גם הלוחמת שנפצעה, מתעמתים בתוך המולת המפגינים. בשלב מסוים, אחד הלוחמים במקום תופס מפגין בידיו ומעיף אותו לעבר הלוחמת - מרפקו של המפגין פוגע בפניה של הלוחמת.

כ-40 דקות לאחר שהעלה את הציוץ שבו האשים את המפגינים בתקיפת שוטרת, דובר המשטרה הסיר אותו מהעמוד. אחרי הפרסומים על המקרה, במשטרה הוציאו הבהרה: "בהמשך לאירוע הפרת הסדר, במהלכו נפגעה לוחמת מג"ב ושברה את אפה. נבהיר כי בבחינה מחודשת של הצילום מזירת האירוע, נראה כי השוטרת אכן נפגעה באפה ממרפק של אחד המפגינים. זאת במהלך עימותים שהיו במקום עת שהמפגין נהדף ע"י אחד השוטרים ללא כוונת זדון לפגוע בשוטרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully