וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים בהצהרה לתקשורת: "נתניהו מטרפד עסקת שחרור - והחטופים מתים"

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 18:48

"במקום שיהיה לנו משה שמוציא את החטופים מעזה, קיבלנו פרעה שמקשיח את לבו", תקפה יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר, את ראש הממשלה, "הציבור יודע שנתניהו הוא זה שמכשיל את העסקה". עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, קראה לגלנט, גנץ ואיזנקוט: "תצילו אותנו"

משפחות חטופים במסיבת עיתונאים בת"א/מעריב

חצי שנה לאחר שיקיריהם נחטפו בידי חמאס, ולאחר הפרסום על הירצחו בשבי של החטוף אלעד קציר, התכנסו הערב (שבת) בני משפחות חטופים מחוץ לשער בגין בקריה להצהרה משותפת. המשפחות הפנו אצבע מאשימה להנהגה: "המנהיגות שלנו פחדנית ומונעת משיקולים פוליטיים", ותקפו באופן ישיר גם את ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "נתניהו ממשיך לטרפד עסקת שחרור חטופים".

ראשונה דיברה יעל אור, בת דודתו של דרור אור: "היום נודע כי אלעד קציר שנחטף לעזה כשהוא בחיים, נרצח בשבי. במקביל אנחנו רואים שגם השבוע נתניהו המשיך לטרפד את העסקה לשחרור החטופים. נתניהו מטרפד - והחטופים מתים".

בשלב זה פנתה אור לנתניהו וחברי הקבינט: "ראש הממשלה, קבינט המלחמה וחברי הקואליציה. תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו אם ידיכם לא שפכו את הדם הזה. יש לכם עוד 133 חטופים לפדות, עולמות להציל".

הצהרת משפחות החטופים מול שער בגין. כאן 11, אתר רשמי
"המנהיגות שלנו פחדנית ומונעת משיקולים פוליטיים"/אתר רשמי, כאן 11

אחריה, דיבר גם דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק: "לפי גורמים דיפלומטיים ומדיניים המעורים במגעים, נתניהו ממשיך להקשיח עמדות, הוא ממשיך לצמצם את המנדט למשלחת, הוא לא שם את העסקה בראש סדר העדיפויות, והוא ממשיך לתקוע מקלות בגלגלי המשא ומתן". 

לדברי, "זה לא מקרי שביידן נזף בנתניהו והורה לו לתת לצוות המו"מ הישראלי מנדט שיאפשר להם 'להשיג עסקה ללא עיכוב'. גם ביידן רואה שנתניהו מטרפד עסקה. כולנו רואים איך נתניהו מוכר לציבור אשליות על רפיח ועל ניצחון, בזמן שאת החטופים הוא מפקיר בניגוד לעמדת הדרג המקצועי, בניגוד לעמדת שותפיו לקבינט. נתניהו מכשיל את העסקה ולכן אנחנו ממשיכים לפעול למען הדחתו המידית".

עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, אמרה: "לפי נתוני סקר שפורסם אתמול בערוץ 12, מחצית מהציבור חושבים כמונו שנתניהו מעכב עסקה משיקולים פוליטיים. רק שליש חושבים שאלה שיקולים עניינים. גם הציבור מבין שנתניהו מטרפד עסקה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן צנגאוקר, בהצהרה לתקשורת. כאן 11, אתר רשמי
"גנץ איזנקוט וגלנט וחברי הקואליציה שיש להם מצפון - תצילו אותנו". עינב צנגאוקר/אתר רשמי, כאן 11

צנגאוקר סיפרה: "שוחחנו השבוע עם חברי ליכוד שתומכים בעסקה ומוכנים לשלם מחירים. הם אמרו לנו בעצמם שמצביעי הליכוד בעד עסקה, והם לא מבינים, למה נתניהו לא מגלה מנהיגות ומוביל לעסקה, ולמה הוא נכנע לבן גביר וסמטוריץ', שמייצגים תפיסה קיצונית. נתניהו מפחד מבן גביר וסמוטריץ' אז הוא מפקיר את החטופים".

אז פנתה האם לגלנט, גנץ ואייזנקוט: "גנץ איזנקוט וגלנט וחברי הקואליציה שיש להם מצפון - תצילו אותנו. נתניהו מכשיל את העסקה בכוונת מכוון, תעזרו לנו להחליף אותו מיד, הוא עומד בינינו לבין אהובינו שבעזה. תעשו מעשה ותחליפו אותו עכשיו. ההיסטוריה תזכור את מי שהפקיר. זה גם עליכם".

יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר, הוסיפה: "במקביל, קמפיין ההסתה נגד משפחות החטופים עולה השבוע עוד שלב, לצד קמפיין מתוזמר שמנסה להכשיר התנגדות לעסקה. כל הדברים האלה לא ירתיעו אותנו. הציבור הרחב תומך בדרישה להחזיר את החטופים עכשיו, והציבור יודע שנתניהו הוא זה שמכשיל את העסקה. עוד רגע מגיע פסח. במקום שיהיה לנו משה שמוציא את החטופים מעזה, קיבלנו פרעה שמקשיח את לבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully