וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של קציר בביקורת חריפה: "יוכר כנפגע פעולות איבה - אבל הוא נפגע פעולות הפקרה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 14:46

כרמית פלטי קציר פרסמה ברשתות החברתיות את דבר מותו של אחיה וזעמה על הגורמים שמעורבים בעסקת החטופים שלא הגיעה. "המנהיגות שלנו פחדנית ומונעת משיקולים פוליטיים", כתבה. "רה"מ, קבינט המלחמה וחברי הקואליציה - תסתכלו במראה ותגידו אם ידיכם לא שפכו את הדם הזה"

משפחות חטופים במסיבת עיתונאים בת"א/מעריב

אלעד קציר, החטוף בשבי חמאס בעזה מה-7 באוקטובר, נרצח בשבי והובא הלילה לקבורה בישראל - כך דיווחו היום (שבת) בצה"ל. אחותו, כרמית פלטי קציר כתבה על ההודעה שקיבלה ברשת החברתית פייסבוק, ולא חסכה בביקורת מכל הגורמים - ראש הממשלה, הקבינט, צה"ל וחברי הקואליציה.

"דובר צה"ל יספר לכם על פעולת החילוץ האמיצה, שאכן היתה כזו", כתבה פלטי קציר. "במציאות הנוראית שיצרו לנו, גם זו נחמה. יהיה לאלעד קבר בניר עוז. אנחנו לא נישאר בחוסר וודאות. דובר צה"ל לא יספר לכם שלרוה"מ, לקבינט ולצה"ל אין מושג איפה מוחזקים מרבית החטופים, החיים והנרצחים. הוא גם לא יספר לכם שאין להם שום דרך לשמור על החטופים, גם כשהם יודעים איפה הם".

אלעד קציר שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז. באדיבות המשפחה
אלעד קציר ומשפחתו בקיבוץ ניר עוז/באדיבות המשפחה

פלטי קציר כתבה על העסקה לשחרור חטופים שלא הגיעה, וביקרה בחריפות את הממשלה ואמרה כי היא מונעת משיקולים פוליטיים. "אלעד נחטף מביתו בניר עוז חי ושלם וצולם פעמיים מתוך השבי, ניתן היה להציל אותו לו עסקה היתה קורית בזמן", כתבה. "המנהיגות שלנו פחדנית ומונעת משיקולים פוליטיים ולכן זה לא קרה. הוא אולי יוכר כנפגע פעולות איבה אבל המונח המדויק הוא 'נפגע פעולות הפקרה'. הוא הופקר ב-7.10 והופקר 183 ימים בשבי, בהם ניתן היה להחזירו בחיים".

"ראש הממשלה, קבינט המלחמה וחברי הקואליציה, תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו אם ידיכם לא שפכו את הדם הזה", כתבה. "יש לכם עוד 133 חטופים לפדות, עולמות להציל. אלעדי - יהי זכרך צחוק, חיבוק ושמחה, שדות ואדמה. לא ככה הסיפור שלך ושלנו היה צריך להסתיים. סליחה שלא הצלחנו להציל אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully