וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש להתרחבות המלחמה: מד"א התחיל להכשיר כיתות כוננות למתן עזרה רפואית

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 11:06

מד"א הודיע כי יעביר הדרכות רפואיות לחברי כיתות כוננות בצפון כדי שיוכלו להעניק טיפול רפואי ראשוני, בנוסף לכוחות מד"א, במקרה חירום. במקביל, עובדים במד"א גם על פריסת מאות רכבי תגובה מיידית, שיוכלו לקצר את זמן הטיפול הרפואי הראשוני

3 פצועים מנפילת רקטה בקריית שמונה/מד"א

מד"א הודיע היום (שישי) כי החל בהכשרת כיתות כוננות באזור הצפון להעניק טיפול רפואי. זאת, בצל ההתחממות הגזרה הצפונית והחרפת המתיחות מול איראן. מטרת ההכשרה לאפשר לכיתות הכוננות לתת טיפול ראשוני במקרה הצורך, בהיעדר יכולת של לקבל עזרה מקצועית בזמן חירום. כמו כן, מגדיל מד"א את פריסת רכבי הסיוע.

מתחילת המלחמה, במגן דוד אדום נמצאים בכוננות והיערכות מתמדת. מאז 7 באוקטובר מערך המתנדבים של הארגון גדל ל-33 אלף בני אדם. כעת, נערכים קורסים ל-2,000 מתנדבים בוגרים חדשים שהצטרפו לאחרונה. כמו כן, הארגון גם מעביר הכשרות התמודדות לשעת חירום לצוותי רפואה קיימים.

כיתות כוננות נותרו ביישובים כדי להגן במקום התושבים שהתפנו. יואב איתיאל
כיתת כוננות בצפון הארץ/יואב איתיאל

במקביל עובדים במד"א גם על פריסת מאות רכבי תגובה מיידית. אלו יוכלו לתת מענה ראשוני, ובכך לקצר את זמן הסיוע. צי האמבולנסים של מד"א גדל לאחרונה וכולל כעת 1,500 רכבי הצלה, לאחר שתוגבר במאות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וממוגני ירי שנתרמו בידי תורמים מחו"ל ומהארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בת 63 נחנקה ממזון בתל אביב, מצבה קשה. 25 באוגוסט 2022. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מד"א יגדיל את פריסת רכבי הסיוע/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

מנכ"ל מד"א אלי בין מסר כי "מגן דוד אדום ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ערוך בכוננות גבוהה כבר במשך חצי שנה, גם בדרום הארץ וגם בצפון על מנת לתת מענה רפואי לאזרחים ולחיילים, זאת בזכות המתנדבים הרבים שנרתמים למשימות הצלת חיים. בששת החודשים האחרונים ראינו גם עלייה בתורמי הדם ועל מנת לשמר את מלאי הדם הנדרש לחירום אני קורא לציבור להמשיך ולהגיע לתרום דם בעיקר לקראת חג הפסח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully