וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במלחמה: ארגון מד"א פתח במבצע תרומת מזון למשפחות מועטות יכולת

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 21:13

במסגרת המבצע אוספים מתחילת השבוע אלפי מתנדבים מוצרי מזון בכניסה לסניפי רשתות המזון הגדולות. הציבור הרחב מוזמן להגיע ולתרום מנכ"ל מד"א: "גם בימים אלו של מלחמת 'חרבות ברזל', שבהם מתנדבי ועובדי מד"א נמצאים בכוננות גבוהה, חשוב לנו להמשיך את המסורת"

קשיש מחפש בפח זבל, דרום ת"א, 16 במאי 2023. ראובן קסטרו
מוצרים מומלצים לתרומה: מצות, יין, מיץ ענבים, שמן, סוכר, קמח מצה, ממרח שוקולד. קשיש מחפש אוכל/ראובן קסטרו

מבצע "קמחא דפסחא" של מגן דוד אדום מתקיים זו השנה ה-20 ובמסגרתו התגייסו אלפי עובדי ומתנדבי מד"א, נוער ובוגרים, למבצע איסוף מוצרי מזון למשפחות מועטות יכולת. מבצע ההתרמה החל השבוע וימשיך עד לערב ליל הסדר. הפרויקט מתקיים בכפוף להנחיות פיקוד העורף ובתיאום ושיתוף מחלקות הרווחה ברשויות ובעיריות ברחבי הארץ.

בהודעת הארגון נאמר שמתנדבי מד"א יעמדו בכניסה לסניפי רשתות המזון הגדולות ולמרכולים, יסבירו לקונים אודות חשיבות התרומה ויאספו את מוצרי המזון. המתנדבים יאספו את המוצרים בשעות אחר הצהריים והערב ולאחר יציאת התלמידים לחופשת הפסח, גם בשעות הבוקר. הציבור הרחב מוזמן להגיע ולתרום מוצרים למשפחות מועטות יכולת.

אמבולנס של מד"א. מד"א
אלפי עובדים ומתנדבים התגייסו למבצע. אמבולנס של מד"א/מד"א

מניסיון השנים הקודמות במד"א ממליצים על כמה מוצרים לתרומה ובהם מצות, יין, מיץ ענבים, שמן, סוכר, קמח מצה, ממרח שוקולד, ריבה, קפה שחור, נס קפה, שתיה קלה, שימורי טונה, חמוצים במלח, לפתנים משומרים, עוגיות ועוגות כשרות לפסח, חרוסת, חזרת, תרכיזי מיץ, חלב עמיד, תפוחי אדמה ועוד.

מנכ"ל מד"א, אלי בין מסר: "גם בימים אלו של מלחמת 'חרבות ברזל', שבהם מתנדבי ועובדי מד"א נמצאים בכוננות גבוהה, חשוב לנו להמשיך את המסורת ולעשות את מירב המאמצים לסייע לכך שבכל בית לא ייחסר דבר ושמשפחות יוכלו לשבת בליל הסדר סביב שולחן מכובד. כמו בכל שנה מתנדבי מד"א יעשו את מירב המאמצים בעזרת הציבור הרחב לאסוף מזון ולארוז ולספק את המוצרים לארוחת חג מכובדת. מד"א הוא ארגון שפעילותו להצלת חיים שזורה בחיי תושבי ישראל והחיבור שלנו עם הקהילה הוא ערך עליון עבורנו. אנו נמצאים בקשר שוטף עם גורמי הרווחה בארץ לאורך כל השנה ובחג במיוחד. מדובר במשימות הומניטאריות מהמעלה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully