וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אמ"ן: אנחנו לפני ימים מורכבים, לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 15:07

בשיחה עם ראשי הזירות של חטיבת המחקר הבוקר, לאחר שהותר לפרסום כי רח"ט מחקר באמ"ן תא"ל עמית סער פורש מתפקידו לאחר שאובחן אצלו סרטן, אמר חליוה: "אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו ואנחנו לפני ימים מורכבים", ברקע האיומים מאיראן

ראש אגף המודיעין בהערכת מצב בשכונת רימאל בעיר עזה: "צריך להמשיך וללחוץ על האויב, המערכה רב זירתית ויש לה עוד חודשים קדימה"/דובר צה"ל

ראש אמ"ן, אלוף אהרון חליוה, אמר היום (חמישי) לראשי הזירות של חטיבת המחקר: "אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו ואנחנו לפני ימים מורכבים". חליוה אמר את הדברים ברקע שיחה עם החטיבה לאחר התפטרותו של מפקדה, תא"ל עמית סער, שאובחן עם גידול ממאיר.

"עמית הוא קצין עתיר זכויות, אשר תרם רבות לביטחון מדינת ישראל לאורך עשרות שנים והקדיש את כל חייו הבוגרים ומרצו לעשייה זו", אמר חליוה. "הערכתי לעשייתו של עמית עצומה וביתר שאת בימי המלחמה היא עצומה, הוא הקדיש את מיטב שנותיו לביטחון מדינת ישראל ובכלל עשייתו בלטה בערה פנימית ייחודית בדאגה למדינת ישראל. מדובר באיש ייחודי, אשר מעבר להיותו קצין מקצועי ואיכותי, הוא מעל הכל בן אדם יוצא מן הכלל שאני מאוד מעריך אותו ואוהב כמפקד, קולגה וחבר".

ראש אמ"ן אהרון חליוה. אבשלום ששוני, פלאש 90
ראש אמ"ן חליוה/פלאש 90, אבשלום ששוני

"בימים האחרונים התבשרנו כולנו על מחלתו של עמית", אמר חליוה. "מהרגע הראשון שיקפתי בפני עמית שאני נותן לו את התמיכה המלאה לכל החלטה בעניין המשך תפקידו. היה לי ברור שנדרש לעשות הכל בכדי לסייע לעמית לנצח גם את המלחמה הזאת. אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו ואנחנו לפני ימים מורכבים. תא"ל (במיל') איתי ברון נמצא איתנו מיומה הראשון של המלחמה ובקיא בתמונת המודיעין. אני מוצא לנכון לומר תודה גם לאיתי שנענה לבקשתי להיות מ"מ רח"ט מחקר לחודשים הקרובים ולהמשיך לסייע לנו בתקופה מאתגרת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully