וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתה של שני לוק: "תמונה המציגה את גופתה זכתה בתחרות צילום - והעולם שותק"

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 14:51

בפוסט שהעלתה ניקול לוק היא מחתה בתוקף על פרסום התמונה המציגה את גופת נכדתה, שנחטפה ונרצחה על ידי חמאס בשבת השחורה. "הנכדה היפה והמתה שלי, שמסביבה שלושה מרצחים צמאי דם - זו התמונה ההירואית שנבחרה במקום הראשון. אני זועקת - היתכן?"

בת דודתה של שני לוק בפנייה לנתניהו/מעריב

ניקול לוק, סבתה של שני לוק שנחטפה ונרצחה ב-7 באוקטובר, פרסמה אתמול (רביעי) פוסט בפייסבוק בו טענה כי תמונה ובה נראית גופת נכדתה, זכתה "בתחרות צילום יוקרתית". "והעולם שותק", מחתה בתוקף.

"הגופה של הנכדה שלי, אחרי שנרצחה באכזריות והובלה לעזה כאות ניצחון, מוצגת לעיני כל", כתבה בפוסט. "הגופה של הנכדה שלי, אחרי שהמרצחים השפלים שברו את עצמותיה על מנת שתצליח להיכנס לחלקו האחורי של הטנדר, הגופה הזאת שהייתה רק לפני כמה שעות מלאת חיים אהבה ואור. מוטלת כגביע ניצחון לטרוריסטים ולצלם שפל.

"הנכדה היפה והמתה שלי, שמסביבה מצטופפים שלושה מרצחים צמאי דם. זו התמונה ההירואית שנבחרה במקום הראשון בתחרות צילום יוקרתית. והעולם שותק", המשיכה. "אני זועקת - היתכן? ומתי בהיסטוריה של הצילום זכתה תמונה של גופה בפרס? וכמה כאב עוד נוכל להכיל? שלושה גברים צועקים 'אלה ואכבר' צלם אחד שפל והנכדה המרוסקת שלי".

שני לוק שנחטפה על ידי חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שני לוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שני לוק נחטפה על ידי חמאס ב-7 באוקטובר ממסיבת הנובה. אחרי שנחטפה פרסם חמאס סרטון של גופתה מובלת על משאית, כשמסביב תושבי עזה צועקים "אללה אכבר". מאוחר יותר אישרו כי נרצחה על ידי דגימת DNA שלה שנמצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully