וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו לידור לוי שנפצע קשה בפיגוע בגן יבנה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:49

לידור הותיר אחריו, הורים, שני אחים, אישה בהריון ותינוקת בת חצי שנה. בזמן שירותו הצבאי כלוחם הנדסה קרבית, לידור כבר נפצע באורח קשה בעזה. " אבא, בן זוג, אח ובן למופת, אדם מלא אהבה, אצילות ומסירות נפש"

תיעוד מהפיגוע בגן יבנה/דוברות משטרת ישראל

לידור לוי בן ה-34 שנפצע באורח קשה בפיגוע שאירע לפני ארבעה ימים בגן יבנה, מת היום (חמישי) מפצעיו בבית החולים איכילוב שבתל אביב. לוי היה מהנדס תוכנה במקצועו, הוא הותיר אחריו אישה בהריון ותינוקת בת חצי שנה, בנוסף לזוג הורים ושני אחים. בן ה-20 שנפצע קשה גם הוא בפיגוע, עודו משאופז בבית החולים בלינסו כשהוא מורדם ומונשם. מצבו מוסיף להיות קשה ונשקפת סכנה לחייו.

"לידור היה אבא, בן זוג, אח ובן למופת, אדם מלא אהבה, אצילות ומסירות נפש", מספרת עליו משפחתו. "עוגן למשפחתו ומודל לחיקוי לסביבתו. תכלית חייו הייתה לעזור לאנשים בצניעות ובענווה. לידור הותיר בליבנו חלל עצום, נמשיך לחיות לפי הערכים שהנחיל לנו למען הנצחתו. לידור נפצע קשה בשנת 2009 בפעילות מבצעית בעזה בעודו לוחם בחיל ההנדסה הקרבית, ועל אף שקיבל פטור ממילואים ניסה לשוב ולהתגייס במלחמה הנוכחית. לידור נרצח בפיגוע טרור, כל פיגוע כזה מותיר חורבן ומשפחה הרוסה, אנא אל תשכחו את משפחות נפגעי פעולות האיבה".

לידור לוי ,הנרצח בפיגוע בגן יבנה. באדיבות המשפחה
הותיר אחריו אישה בהריון ותינוקת בת חצי שנה. לידור לוי/באדיבות המשפחה
לידור לוי ,הנרצח בפיגוע בגן יבנה. באדיבות המשפחה
"עוגן למשפחתו ומודל לחיקוי לסביבתו". לידור לוי/באדיבות המשפחה

ספיגוע שבו נרצח לידור לוי בקניון פרנדלי בגן יבנה, נפצעו שני אנשים נוספים. המחבל, בן 19 תושב דורא סמוך לחברון, נוטרל על ידי כוחות משטרה שהגיעו לזירת הפיגוע. חקירה ראשונית עולה כי למחבל שביצע את הפיגוע היה אישורי עבודה בישראל.

על פי הפרטים שנודעו לוואלה!, המחבל, מואמן פאיז מוחמד עבר דרך פרצה בגדר מאזור חברון. הוא נשא עליו שני סכינים, אחד מהם סכין קומנדו, נכנס לחדר כושר ותקף מתאמן ליד המעליות. המתאמנים האחרים ברחו לחדר פנימי. לאחר מכן הוא תקף מתאמן בחדר הכושר, וליד בית קפה של "ארומה" תקף צעיר אחר. בשלב זה התקבלה קריאה במוקד 100, ולמקום הגיעו שוטר ופקח. הם הבחינו בפצוע בקומה הראשונה, ולאחר מכן זיהו את המחבל, שרץ לכיוונם וניסה לפגוע בהם. השוטר שלף נשק, ירה במחבל וניטרל אותו.

זירת הפיגוע בגן יבנה. אבי רוקח
המחבל, מחוסר אשרת שהייה בישראל, עבר דרך פרצה בגדר מאזור חברון. זירת הפיגוע/אבי רוקח

עוד נודע שלמוחמד היה היתר כניסה למישור אדומים עד 14 באוגוסט בשנה שעברה. הוא לא עמד בקריטריונים לעבודה בארץ, ולכן לא היה לו אישור להיכנס לישראל. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיעו לזירת הפיגוע באותו לילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully