וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרי פלסטין": תלמידות מתיכון בעוטף עזה חזרו מטיול וגילו דגלים וכתובות בכיתה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 9:28

הנהלת ביה"ס "נריה" דיווחה לקצין הביטחון של מועצת שדות נגב שפנה למשטרה שפתחה בחקירה. ראש המועצה תמיר עידאן הנחה שרק תלמידות ואנשי צוות יכנסו לשטח ביה"ס עד להשלמת הבדיקה. בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "נשמור על שגרת לימודים תוך נקיטת אמצעי ביטחון"

בווידאו: הנפת דגלי פלסטין באוניברסיטת בן גוריון/מערכת וואלה!

תלמידות כיתה ט' בתיכון "נריה" שבעוטף עזה יצאו לטיול וכשחזרו הופתעו לגלות דגלי פלסטין וכתובות פרי פלסטין (Free Palestine) בכיתה. המורה דיווחה להנהלת בית הספר על האירוע ובתגובה פנו למועצת שדות נגב שהגישה תלונה במשטרה ופתחה בחקירה.

בהודעה שנשלחה אתמול להורים מטעם בית הספר נכתב: "לאחר שראינו הבוקר כיתוב שחלקו בערבית על שולחן המורה באחת הכיתות, פנינו למנהל מחלקת חינוך ולקב"ט המועצה שפנה למשטרה שכבר החלה לבדוק את העניין לעומקו".

עוד נכתב בהודעה ש"עד השלמת הבדיקה יכנסו לבית הספר רק תלמידות ואנשי צוות. עובדים שאינם חלק מהצוות לא יכנסו, זאת על פי הנחיית ראש המועצה תמיר עידאן. בנוסף, לאחר שנעשתה סריקה מדוקדקת בכל שטח בית הספר, לא נמצא דבר. כך יעשה מעתה בכל בוקר לפני שהתלמידות יכנסו אליו".

בית הספר הדגיש כי "ברור שאירוע כזה יכול לעורר לחץ ולכן חשוב לציין שעלינו לשמור על שגרת לימודים למען החוסן של הבנות תוך נקיטת אמצעי הביטחון הנדרשים. הלימודים יתקיימו כרגיל וכפי שציינתי תתבצע סריקה יסודית בכל הכיתות ובכל החדרים לפני שהבנות מגיעות, וסריקה נוספת על ידי מאבטחים בכל השערים והגדרות. בשער בית הספר ישנה מאבטחת חמושה שתוודא שמי שלא שייך לבית הספר לא יכנס אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully