וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה נגד לזימי? "לא הייתה עבירה פלילית, זה ברור"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 18:59

ח"כ לזימי שוחחה ב-103FM על הדיווח לפיו המשטרה בוחנת פתיחה בחקירה נגדה בטענה שהייתה מעורבת בהבערת מדורה על כביש שנחסם: "אליי זה לא הגיע"

בווידאו: חברת הכנסת נעמה לזימי חוסמת את איילון עם משפחות החטופים בדרישה לעסקה עכשיו. 02.04.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול (שלישי) דווח כי המשטרה בוחנת פתיחת חקירה נגד ח"כ נעמה לזימי בטענה כי הייתה מעורבת בהבערת מדורה על כביש שנחסם. בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM הגיבה לכך לזימי וגם מתחה ביקורת קשה על ראש הממשלה נתניהו.

"את כל האינפורמציה אני שומעת מכם העיתונאים ולא מהמשטרה, שזה לגמרי גם מלמד אותנו על הלך הרוח של המשטרה שהיא פוליטית. אנחנו יודעים שמפקד מחוז תל אביב, שהוא יוזם הפנייה הזו כביכול, כי שוב, אליי זה לא הגיע, רואה עצמו מועמד למפכ"ל. חלק מהדרך לחנופה לשר היא גם לעבור דרך, אני מניחה, פעולות כאלו. צריך להגיד, חסינות פרלמנטרית מהותית של חבר כנסת זה דבר חשוב, בטח כאופוזיציה ובטח כשגם אין פה שום עילה", טענה והוסיפה: "לא הייתה פה עבירה פלילית, זה ברור".

בהמשך מתחה ביקורת קשה על הממשלה והצדיקה את ההפגנות: "הממשלה הזאת כושלת בכל היבט שהוא. צריך לומר בצורה ברורה שראש הממשלה דואג יותר להישרדות פוליטית מאשר לאינטרס הברור, הישראלי, הערכי, הלאומי, אבל גם בכל היבט אחר. ממשלה שמעבירה עכשיו חוק השתמטות גורף בזמן מלחמה, ממשלה שמעבירה תקציב ביזה שלא כולל את שיקום הצפון, ממשלה שלא מעבירה את הכספים הנכונים והנדרשים לחיילי המילואים, לעסקים קטנים, לעצמאים, שעושה את הכול הפוך בזמן מלחמה, נדמה שאי הכשירות הפכה להיות כבר משהו שאנחנו כאילו השלמנו איתו, ממשלה שמפעילה קמפיין ממש כנגד משפחות חטופים, זה לא בא בחלל ריק. זה בא מדף מסרים".

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) בדיון בוועדת חוק, חוקה ומשפט בנוגע לאישור חוק ביטול עילת הסבירות לקריאה שנייה ושלישית. יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ נעמה לזימי (העבודה) בדיון בוועדת חוק, חוקה ומשפט בנוגע לאישור חוק ביטול עילת הסבירות לקריאה שנייה ושלישית/פלאש 90, יונתן זינדל

לגבי רצונה ללכת לבחירות, אמרה: "המצב הכי הגיוני שיכול היה לקרות עכשיו זה אם היו כמה אנשים עם חוט שדרה והיה פה אי אמון קונסטרוקטיבי. אני חושבת שראש הממשלה היום לא כשיר בשום צורה שהיא והנוכחות שלו מסכנת את ביטחון ישראל היום. רצף הדברים שהיו בחצי שנה הזאת, כמות כשלים כזאת, אני לא חושבת שאתה יכול למנות דבר אחד שעשו נכון. המצב הוא כזה. דווקא כשהחיילים שלנו שם והצבא שלנו נלחם וסופג מתקפה חסרת תקדים ודה לגיטימציה והדלפות מקבינט ומה שלא היינו מאמינים שיקרה, צריך להבין שלפעמים אין ברירה".

"הברירה היא לא אידיאלית, אני מסכימה, אם היו כמה אנשים עם מעט עמוד שדרה היינו יכולים להגיע לאיזושהי פשרה שתתן את הדעת לזמן הזה, אבל לצערי אין", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully