וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת האדמה בטייוואן: התקבל אות חיים מהישראלים שנותק איתם הקשר

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 18:04

סימן החיים עבר בעזרת תקשורת מינימלית על בסיס רדיו עם האזור שבו הם מצויים, ובאמצעותה התקבל בישראל מידע שהשניים בחיים ונמצאים בבקתה. לפי שעה אין עדיין מידע האם הם נבדקו ע"י רופא, כך שמצבם הרפואי עדיין לא ידוע

רעידת אדמה עוצמתית בטייוואן/טוויטר

אות חיים התקבל היום (רביעי) משני ישראלים שטיילו באזור רעידת האדמה שהכתה הלילה בטייוואן, והיו מוגדרים במשך שעות כמנותקי קשר. סימן החיים עבר בעזרת תקשורת מינימלית על בסיס רדיו עם האזור שבו הם מצויים, ובאמצעותה התקבל בישראל מידע שהשניים בחיים ונמצאים בבקתה. לפי שעה השניים עדיין לא נבדקו על ידי רופא, ולכן אין מידע ממשי בנוגע למצבם.

הישראלים לא יצרו קשר עם קרוביהם שעות מאז שהחל רעש האדמה, והוגדרו כמנותקי קשר. מידע אודתם הגיע לחדר המצב של פספורטכארד, שנפתח השבוע לטיפול באירועי חירום ברחבי העולם. בעקבות המידע שהתקבל הוזנק לאזור צוות הדסק המבצעי של מגנוס איתור וחילוץ, במטרה לייצר תקשורת ולוודא את מצבם הבריאותי של המטיילים. במקביל, צוותי החילוץ המקומיים פועלים במדינה בכדי לסייע למטיילים.

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "מרגע קבלת האינדיקציה על רעידת האדמה בטייוואן התחלנו בניסיון לאתר שני ישראלים מבוטחי החברה שנמצאים במדינה, והוצאנו למקום צוות איתור וחילוץ של מגנוס במטרה לברר את מצבם הרפואי בהקדם. אנו נמצאים בקשר עם משפחתם".

רעידת אדמה בעוצמה 7.5 בטיוואן. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רעידת אדמה בעוצמה 7.5 בטיוואן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לפחות תשעה בני אדם נהרגו ברעידת האדמה הקשה שהכתה במדינה, שעוצמתה 7.2. מדובר ברעידת האדמה החזקה ביותר שהורגשה באי זה 25 שנה. ממשלת טייוואן ציינה כי מאות נוספים נפצעו ברעידת האדמה, וכמה עשרות אחרים לכודים בהריסות של מבנים.

האדמה החלה לרעוד בסביבות השעה 8:00, בעת שתושבים יצאו לעבודה ולבתי הספר. רעידת האדמה הייתה בעומק של 15.5 ק"מ, לפי רשות מזג האוויר של טייוואן. היא ציינה כי האינטנסיביות של רעידת האדמה בהואליין הייתה בדרגה 6 מתוך 7.

רעידת אדמה בעוצמה 7.5 בטיוואן. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רעידת אדמה בעוצמה 7.5 בטיוואן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה חזקה מאוד. זה הרגיש כאילו שהבית עומד ליפול", אמר צ'אנג יו-לין, בן 60, העובד בבית חולים בבירה טייפה. רשות החשמל אמרה כי יותר מ-87 אלף בתים בטייואן נותרו ללא חשמל, והוסיפה כי שתי תחנות הכוח הגרעיניות באי לא הושפעו מהרעש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully