וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים מחו בכנסת. ח"כ ואטורי האשים את האופוזיציה: "עושים הכל כדי למנוע את החזרתם"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 14:25

ואטורי האשים את חברי האופוזיציה במחאה של נציגי משפחות חטופים - שהתבצרו ביציע האורחים במליאה ומרחו צבע צהוב על המחיצות. "משת"פים עם האויב. החטופים לא מעניינים אתכם". באופוזיציה העמידו אותו במקומו: "התחרפנת? מה היית עושה אם הבן שלך היה חטוף?"

נציגי משפחות החטופים ביציע האורחים בזמן ההצבעות של הח״כים במליאה/ערוץ הכנסת

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד האשים היום (רביעי) את חברי האופוזיציה במחאה של נציגי משפחות חטופים - שהתבצרו ביציע האורחים במליאת הכנסת, ביום יציאתה לפגרה, והחלו למרוח צבע צהוב על זכוכית המחיצה. "אתם עושים כל פעולה כדי למנוע את החזרת החטופים. יש טרמפיסטים, מפגינים וחברי כנסת שפוגעים במדינת ישראל, משת"פים עם האויב. אתם עושים פופוליזם זול", אמר ואטורי במליאת הכנסת. "החטופים לא מעניינים אתכם. חוסמים את האיילון ומדליקים מדורות , אתם דופקים את החטופים, ההצגות ביציע שאתם מארגנים, מה זה הדבר הזה? תתביישו לכם".

חברת הכנסת מירב בן ארי צועקת לו בתגובה: "מה היית עושה אם הבן שלך היה חטוף? גם תולה תמונה במשרד? אתה רציני? דופקים את החטופים, איך אתה מדבר?"

גם ח"כ יוליה מילנובסקי הגיבה: "בגלל האופוזיציה לא מחזירים את החטופים, התחרפנת? ה-7 באוקטובר קרה בגלל האופוזיציה? חמאס קם על רגליו בגלל האופוזיציה? בטח אין קשר לראש הממשלה שהעמיד אותם על הרגליים. התוכנית ברפיח לא יוצאת לפועל גם בגלל האופוזיציה? ירדתם מהפסים".

ניסים ואטורי. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ניסים ואטורי/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90
משפחות החטופים צבעו את ידיהם בצהוב וחלק הצמידו אותן לשמשה של יציע האורחים בזמן מליאת הכנסת. Yonatan Sindel, פלאש 90
משפחות החטופים צבעו את ידיהם בצהוב וחלק הצמידו אותן לשמשה של יציע האורחים בזמן מליאת הכנסת/פלאש 90, Yonatan Sindel

פעולת המשפחות נעשתה במחאה על התנהלות הממשלה, שלטענתם הכשילה עסקה לשחרור יקיריהם. כמו כן, המשפחות מחו על רקע מליאת הכנסת, שהינה האחרונה של מושב החורף, ויציאתם של חברי הכנסת לפגרה החל ממחר, זאת על אף מחאה ציבורית בנושא זה. הכנסת תצא לפגרה החל ממחר ועד 19 במאי.

מוקדם יותר במליאה, דיבר יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה, שהתייחס להפגנות הסוערות אמש בירושלים. "אינני יכול להתעלם ממאורעות ליל אמש, המצטרפים להסתה ההולכת וגוברת שאפיינה את הימים שלפני השבעה באוקטובר, ואיימה לקרוע אותנו אלה מאלה", אמר אוחנה. "החלום של אויבינו הוא שיחזרו על עצמם מראות ליל אמש ואף ביתר שאת, החובה של כולנו היא להתעשת ולומר 'חדל'".

הוא קרא לרשויות האכיפה והתביעה לפעול "כדי לבלום את הסכנה בטרם נגיע חלילה לשפיכות דמים חלילה". כמו כן אמר, "אני קורא לכל חברות וחברי הבית להתעלות לגודל השעה. אני רואה בכל אחת ובכל אחד מחברי הכנסת מנהיגי ציבור. על כולנו לפעול כדי לשנות באופן מיידי את המגמות ההרסניות של ההסתה, השנאה והפילוג המאיימות לכלותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully