וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרטה שהוקמה לזכר לוחמים שנפלו בקרב על מוצב כיסופים - נעקרה

2.4.2024 / 17:57

חיילות ששירתו ב-7 באוקטובר במוצב הופתעו לגלות שהמקום שורץ מחבלים. כעת, הן הקימו ספסלים לזכר לוחמי גולני ויחידת אגוז שחירפו את נפשם על מנת שלא יכבש אבל קצינים החליטו לעקור אותם. דובר צה"ל: "הנצחת החללים במוצבים באוגדת עזה תתבצע באופן מכובד ואחיד"

בווידאו: תיעוד של תושבת כיסופים של כל השעות בתופת עד החילוץ/מערכת וואלה!

תצפיתניות וסמב"ציות ממוצב כיסופים ששירתו בבוקר 7 באוקטובר במוצב הופתעו לגלות שהספסלים שהקימו לזכר לוחמי גדוד 51 בגולני ולוחמי יחידת אגוז שנפלו בקרב על הגנת המוצב נעקרו מהמקום. החיילות ניצלו הרבה בזכות תושייתם של הלוחמים ורצו לכבד את זכרם, אולם רס"ר גדוד 101 בחטיבת הצנחנים ומח"ט דרומית של עזה החליטו אחרת וכאמור עקרו את הספסלים.

ההודעה שכתבו תצפיתניות וסמב"ציות שניצלו ממוצב כיסופים ב-7 באוקטובר לאחר שנעקרו הספסלים שהקימו לזכר חבריהם, 2 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ההודעה שכתבו תצפיתניות וסמב"ציות שניצלו ממוצב כיסופים ב-7 באוקטובר לאחר שנעקרו הספסלים שהקימו לזכר חבריהם, 2 באפריל 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תגובת דובר צה"ל:
"הנצחת החללים במוצבים באוגדת עזה תתבצע באופן מכובד ואחיד, המפקדים עוסקים בכך בשיתוף פעולה עם החיילים ויפעלו ברגישות מול החיילים על מנת להנציח את כלל החללים באופן הראוי ביותר.

צה"ל משתתף בצער המשפחות השכולות, ימשיך ללוותן ולראות חשיבות רבה בהנצחת חללי צה"ל ובהם מי שנפלו בקרבות הגבורה במלחמת חרבות ברזל. פינות הנצחה ואנדרטאות רשמיות בבסיסי צה"ל מוקמות באופן מוסדר, על פי פקודות ונהלים, וזאת על מנת לשמור על השיוויון והאחידות בזכר החללים, באישור צה"ל והמשפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully