וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין ארוחות בחינם: בעל המסעדה התעקש לקבל תשלום - הלקוח איים בדקירה

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 13:56

המקרה המשונה קרה בקריית ים, כשתושב העיר, גבר בן 49, נכנס למסעדה ודרש ממנהל המקום שיביא לו ארוחה בחינם. כשהמנהל סירב וביקש מהחשוד לצאת החוצה - שלף הגבר סכין מטבח ואיים על חייו של בעל המקום, שבתגובה ריסס אותו בגז פלפל. בעקבות כך, נמלט החשוד מהמקום

תושב הרצליה תקף שף עד שאיבד את הכרתו/דוברות משטרת ישראל

המשטרה האריכה היום (שלישי) את מעצרו של גבר בן 49, תושב קריית ים, החשוד בכך שאיים בסכין על בעל מסעדה, כאשר סירב להעניק לו ארוחה בחינם.

על פי החשד, הגבר נכנס למקום ודרש ממנהל המסעדה להביא לו ארוחה בחינם. לאחר שהשיב בשלילה וביקש ממנו לעזוב את המקום, שלף החשוד את הסכין, תוך כדי שהוא מאיים על חייו של בעל המקום. בתגובה, ריסס עליו גז פלפל והחשוד נמלט.

בעקבות הדיווח נפתחו סריקות באזור, וכעבור זמן קצר אותר החשוד על ידי המשטרה, כשברשותו הסכין שעל פי החשד שימשה אותו בביצוע המעשים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט למען צורכי החקירה.

הסכין שהחשוד השתמש בה כשאיים על בעל המסעדה. דוברות משטרת ישראל
איים על בעל המסעדה שיביא לו ארוחה חינם. הסכין שנמצאה על החשוד/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום נוסף הוגש היום כנגד תושב הרצליה, בן 37, החשוד בתקיפת שף שעבד מולו לפני כשבועיים.

על פי כתב האישום, לאחר שהשניים הסתכסכו במהלך עבודה משותפת במטבח, ארב החשוד לשף בחניון ביתו.בין השניים התפתחה קטטה, כשהחשוד תקף את השף באמצעות קסדה והכה אותו בפניו ובגופו - עד אשר נפל ואיבד את הכרתו. לאחר מכן נמלט החשוד, תוך שצעק אל עבר הקורבן "פורים שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully