וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של החטוף איציק גלרנטר: "מחאת קפלן היא לא מחאת משפחות החטופים"

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 9:27

בן ה-56 נחטף לעזה ב-7 באוקטובר. משפחתו אינה יודעת מה מצבו ולא קיבלה ממנו אות חיים. בתו, ירדן פיבקו, שוחחה עם 103FM על התחושות הקשות, המחאות סביב מועד לבחירות והפגנת משפחות החטופים "ניצול כאב המשפחות על ידי גורמים לא קשורים"

בווידאו: עשרות מפגינים נגד הממשלה ניסו לפרוץ לכנסת הכניסות למשכן נחסמו/קובי נתן/TPS, ברק דור

בתו של החטוף איציק גלרנטר, ירדן פיבקו, התראיינה היום (שלישי) ל-103FM וסיפרה על התמודדות משפחתה עם המצב. "גם הבוקר אני קמה ומתפללת בתקווה שאבא שלי יחזור אלינו. אין לנו מידע אחרון, אנחנו שייכים לקבוצה מאוד קטנה של אזרחים שנחטפו, שמה שמחבר בניהן זה שהם לא תושבי המקום, הם היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. חברים שהיו עם אבא שלי נרצחו, ורק אבא שלי חסר, איננו. לא יודעים מה עלה בגורלו, אנחנו בחשכה מוחלטת".

כשנשאלה על ההפגנות נגד הממשלה, ביקרה אותן ואמרה כי "מחאת קפלן היא לא מחאת משפחות החטופים. ועם כל הכבוד, אני חושבת שאסור שעל סדר היום ייכנסו לתוך המחאה של משפחות חטופים עוד נושאים כמו מחאת קפלן שהייתה פה גם לפני. לא למדנו שום דבר?".

הפגנת דורשים בחירות עכשיו, הכנסת ירושלים, 31 במרץ 2024. רוני כנפו
"לא למדנו שום דבר?". מחאה נגד הממשלה בכנסת/רוני כנפו

"זה מזיק, אני רואה את האנשים סביבנו", זעקה. "אני רואה את מי שמקבל את האינפורמציה הזו על ידי התקשורת, אני רואה מה זה גורם לאנשים לחשוב. שבסוף מפעילות של 12 שעות של 140 משפחות שחושבות ועובדות, לא ישנות ולא אוכלות כבר חצי שנה, בסוף מה שיוצא זה ציטוט משפחות חטופים לראש הממשלה נתניהו - 'נרדוף אותך'. מה? לא הבנתי איך זה קשור, איך דוחפים את חוק הגיוס".

"זכותה של כל משפחה, של כל אזרח, להתמודד עם הדבר הזה כמו שהוא רואה לנכון, מכבדת את כולם, אבל אני חושבת שיש פה ניצול וקצת השתלטות של גורמים אחרים שבכלל לא קשורים לחטופים, שמנצלים את כאבן של משפחות החטופים והמחאה הזו", טענה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully