וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל: ההנחיות בעורף נותרו בעינן, אך אסור להיכנס לשאננות

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 21:08

תת אלוף דניאל הגרי ערך הצהרה לתקשורת והתייחס להנחיות ההתגוננות בעורף: "במידה ויהיה שינוי במרחב כזה או אחר נעדכן את הציבור". על חדירת הכטב"ם לאילת: "בהכוונת איראן". על גיוס חרדים: "נפעל לפי הדין, נכין תוכניות ונציג אותן לשר הביטחון"

דובר צה"ל: ההנחיות בעורף נותרו בעינן, אך אסור להיכנס לשאננות/דובר צה"ל

דובר צה"ל רב-אלוף דניאל הגרי התייחס הערב (שני) בהצהרה שערך להנחיות ההתגוננות העורף, ואמר כי בשלב זה אין שינויים בהנחיות פיקוד העורף. עוד התייחס הגרי לחדירת הכטב"ם הלילה לאילת, ואמר כי הוא שוגר בהכוונת איראן.

"בשלב זה ההחניות בעורף נותרו בעינן, אבל אנחנו במלחמה ואסור להיכנס לשאננות", אמר הגרי. "עלינו להמשיך ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. האופן שבו אתם נוהגים בחצי השנה האחרונה מצמצם את הפגיעה באזרחים. במידה ויהיה שינוי במרחב כזה או אחר נעדכן את הציבור. בשלב זה אין שינויים. תמשיכו להיות מעודכנים".

דובר צה"ל מודיע רשמית מרואן עיסא חוסל 26.03.24. דוצ, מערכת וואלה!
דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי/מערכת וואלה!, דוצ

בנוסף, כאמור, התייחס דובר צה"ל לפגיעת הכטב"ם בבסיס חיל הים באילת הלילה, ואמר כי "הוא שוגר בהכוונת איראן. אנחנו מתחקרים את האירוע כדי ללמוד, להפיק לקחים ולשפר את יכולות ההגנה שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הנזק למבנה באילת, בעקבות פגיעת הקטב"מ.1 באפריל 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנזק למבנה באילת בעקבות פגיעה הכטב"ם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הגרי נשאל גם לגבי סוגיית גיוס החרדים, על רקע הסערה סביב חוק הגיוס והוראת השעה שמאפשרת לפטור חרדים מגיוס ופגה היום. "אנחנו נפעל לפי הדין, נכין תוכניות, נציג אותם לשר הביטחון ונתקדם משם", אמר.

חרדים מפגינים לגבי חוק הגיוס וחוסמים את כביש 4 לכיוון דרום סמוך לצומת קוקה קולה. המשטרה מנסה לפנות אותם.. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חרדים חוסמים את כביש 4 במחאה על חוק הגיוס, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לבסוף התייחס הגרי לחטופים שעדיין מוחזקים בשבי חמאס, והוסיף: "134 חטופות וחטופים מוחזקים בעזה, והחזקתם ממשיכה להיות המצפן לעשייה שלנו. חשוב שהציבור ידע - צה"ל וארגוני הביטחון פועלים בכל המאמצים מסביב לשעון כדי להחזיר את החטופים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully