וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון המורים: "אם לא ייענו דרישותינו - נשבית את מערכת החינוך"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 14:35

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024/דוברות הכנסת

יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע היום (שני) בדיון בוועדה לביקורת המדינה שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בתום הבגרויות אם לא ייענו דרישותיו.

בדיון, בראשות ח"כ מיקי לוי בנושא המשבר בחינוך העל יסודי, האשים ארז את האוצר וטען שהם מובילים לחוזים אישיים וביטול העבודה המאורגנת בתוך ארגוני המורים. ארז האשים את משרד האוצר בשובניזם ובכך שרוצה את המורים סמרטוטים. בנוסף, איים בהשבתה מיד לאחר מבחני הבגרות ואמר שארגון המורים מוכן להשבית את מערכת החינוך אם לא ייענו כל דרישותיו.

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024. דוברות הכנסת, אתר רשמי
"מאיים בשביתה אם לא ייענו דרישותיו". יו"ר ארגון המורים/אתר רשמי, דוברות הכנסת

"מבחינתנו חוזים אישיים וניתוק המנהלים הוא צלם בהיכל", אמר ארז. "רוצים פירוק עבודה מאורגנת והפרטת מערכת החינוך. זה אמנם יוצא בצורה מינורית רק 10% אבל זה הדרך של הפרטת מערכת החינוך בפגיעה במורים ועובדי הוראה שהם אלו שמחנכים את הדור הבא - רוצים אותם סמרטוטים וזה אולי בגלל השוביניזם של משרד האוצר כנגד המורים שברובן הן מורות", הוסיף.

לדבריו "לא נסכים להפרטת מערכת החינוך. הם מלכתחילה תכננו איך להביא אותנו ושנתיים להוביל אותנו במו"מ ולכן המאבק ימשיך ויחריף. כרגע תקופה של בגרויות ולכן איננו רוצים להשבית ולפגוע אבל אחרי זה אם זה לא יעזור נגיע להשבתה. עשינו כבר שביתות בעבר והגענו גם ל66 יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully