וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר בממשלה תוקף בחריפות את נתניהו: "אתה מבטיח מילה? תעמוד בה"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 13:52

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), ביקר את התנהלות הממשלה בראיון לגדי נס ברדיו צפון fm104.5: "מה זה הניתוק הזה? יושבים במשרדים בירושלים ורבים על כסף". על תושבי הצפון אמר: "נמאס להם לשמוע תירוצים, הם לבד בחזית"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), תקף היום (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני כבר הפסקתי להאמין לדיבורים, אני רוצה מעשים. ראשי הרשויות בצפון לא רוצים מנהלת, אני חושב שמנהלת זו עילוולת. והאמון של ראשי הרשויות בממשלה גם ככה לא טוב. העובדות הן שרה"מ לפני חודשיים הבטיח להעביר כספים תוך 10 ימים ועברו חודשיים ולא קרה שום דבר, אז יש לי ביקורת מאוד גדולה, ואני שר בממשלה אז לא טריוויאלי להגיד את זה, כל יום שהם לא מעבירים את הכסף זה חרפה".

השר יצחק וסרלאוף עם שמשון אלבוים. מינהלת הר הבית, אתר רשמי
השר יצחק וסרלאוף עם שמשון אלבוים/אתר רשמי, מינהלת הר הבית

השר וסרלאוף ביקר את הממשלה המכהנת בה הוא יושב: "יש ערך למילים שלנו. אני רוצה שנעמוד בהתחייבויות שלנו. אם עוד לא החזרנו את הביטחון, לפחות לתת להם את הסיוע הבסיסי במלונות".

"מה זה הניתוק הזה? יושבים במשרדים הממוזגים בירושלים ורבים על כסף, הם גרים בצפון אז רחוק מהעין רחוק מהלב? אני לא מוכן, אני מציב קו אדום, זה אחים שלי.לא רוצה לשמוע תירוצים".

עוד אמר: "מעולם לא התבטאתי כך, אבל יש גבול, עד האזרחים, עד התושבים שלנו, אני אחראי אליהם. נמאס להם לשמוע תירוצים הם לבד בחזית". על חוק הגיוס אמר: "זה בעיה של 70 שנה אי אפשר לפתור אותה ביום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully