וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פינדרוס על סאגת "יאללה יאללה": "הויכוח על הפגרה הוא פוליטי, אני מקום 5 בנוכחות"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 12:28

ח"כ יצחק פינדרוס הבהיר היום את התפרצותו שהכעיסה את משפחות החטופים והסעירה מדינה שלמה. "הייתי במלונות המפונים באילת, בים המלח ובירושלים", טען ח"כ פינדרוס. "הסיפור של הפגרה הוא סיפור פוליטי בלבד - הוועדות ממשיכות להתכנס וחקיקה ממשלתית ממשיכה להתקדם"

עימות עם משפחות החטופים בכנסת: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך"/ערוץ הכנסת

ח"כ יצחק פינדרוס הבהיר היום (שני) את התפרצותו לעבר משפחות בסאגת ה"יאאלה יאאלה" שהכעיסה את משפחות החטופים והסעירה מדינה שלמה. "הוויכוח על כן פגרה או לא פגרה - הוא וויכוח פוליטי", תירץ את התפרצותו לעבר חן אביגדורי, שאשתו וביתו שוחררו משבי חמאס. "היציאה לפגרה לא תפגע בטיפול במשפחות החטופים, הנרצחים והנפגעים. אף יו"ר ועדה לא עולה על מטוס, כולם ימשיכו לקדם את הטיפול במשפחות".

הסאגה החלה כשחן אביגדורי, נציג ממשפחות החטופים, כעס על היציאה לפגרה של חברי הכנסת בזמן שעדיין יש חטופים בעזה, ואמר כי יבדוק בעצמו מה עשו במהלך הפגרה. ח"כ פינדרוס החזיר לו על האמירה ב-"יאאלה יאאלה", ואביגדורי הגיב בזעם: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך". משתתפת נוספת שנכחה באותו זמן בוועדה צעקה לעברו: "שהבת שלך תהיה חטופה בעזה ותגיד יאללה יאללה".

יצחק פינדרוס. יונתן זינדל, פלאש 90
"מקום חמש בנוכחות חברי הכנסת במשכן". ח"כ פינדרוס/פלאש 90, יונתן זינדל

"אותם חברי כנסת שצעקו נגד הפגרה בקושי נכחו בכנסת מאז שפרצה המלחמה", המשיך ח"כ פינדרוס. "אני נמצא פה בכנסת מאז ה-08.10 ועד היום. אני מקום חמש בנוכחות חברי הכנסת במשכן. נפגעתי כי טענו שאני הולך נגד משפחות החטופים, אני עושה את הכל כדי לטפל במשפחות החטופים והנרצחים".

"הייתי במלונות המפונים באילת, בים המלח ובירושלים", טען לצדקתו ח"כ פינדרוס. "הסיפור של הפגרה הוא סיפור פוליטי בלבד. הוועדות ממשיכות להתכנס וחקיקה ממשלתית ממשיכה להתקדם. בפגרה אני הולך להיות פה בכל יום בין 10 ל-12 שעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עימות עם משפחות החטופים בכנסת: "יאללה יאללה תגיד לאמא שלך"
26.03.24. ערוץ הכנסת
"שהבת שלך תהיה חטופה בעזה ותגיד יאללה יאללה". העימות עם משפחות החטופים בכנסת/ערוץ הכנסת

"זה ח"כ שמתנהל כמו בשוק, ואיש בשוק מקבל תשובה של איש אחר מהשוק". אמר חן אביגדורי בשיחה עם בן כספית ואריה אלדד ב־103FM לאחר העימות.

"אם ח"כ פינדרוס מרים את היד ומבטיח לי שבפגרה הוא יעבוד, אני אעקוב אחרי ח"כ פינדרוס על מנת לוודא שזה יקרה ואמרתי לו את זה ועל זה הוא אמר 'יאללה יאללה'. לא התבטאות במקום, לא של חבר כנסת ולא של נבחר ציבור", אמר אביגדורי בראיון. "הצעות חוק פרטיות אי אפשר להביא בפגרה. ההתעקשות שלהם לצאת לפגרה כשחיילים, שוטרים, רופאים וכל המשק לא בפגרה, אז למה לחברי הכנסת דחוף לאשר את הפגרה של עצמם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully