וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בדואים חשודים שחטפו וביצעו עבירות מין בבת 15 - ונטשו אותה במדבר

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 12:00

המשטרה עצרה שני תושבי המועצה הבדואית לקייה בדרום, לאחר שצעירה דיווחה כי חברתה מצפון הארץ שבאה לבקר אותה נחטפה על ידם. השוטרים עצרו את החשודים ברכב סמוך לנאות חובב, ומעצרם הוארך עד יום חמישי הקרוב בחשד לחטיפה וביצוע עבירות מין

שוטרים מאבטחים תושב לקיה פצוע ירי שהובא לבית החולים סורוקה בידי בני משפחתו, באר שבע, 15 בנובמבר 2021. יניר יגנה
איתרו את הרכב יחד עם הצעירה בסמוך למועצת נאות חובב. שוטרים במועצה המקומית לקייה/יניר יגנה

שני צעירים בדואים מהמועצה לקיה בדרום נעצרו בחשד לחטיפה וביצוע עבירות מין בקטינה בת 15 מהצפון. הסיפור התרחש לפני כמה ימים, כשחברתה של הקטינה דיווחה למשטרה כי אותה קטינה באה לבקר אותה ונחטפה על ידי השניים.

המשטרה בכוחות רבים בדקה את האזור ואיתרה את הרכב בסמוך למועצת נאות חובב ובו החשודים, שנטשו את הנערה באזור מדברי בנגב. מעצרם של הצעירים הבדואים הוארך בחשד לחטיפה ועבירות מין בקטינה עד יום חמישי ה-4.4.2024.

פארק פילבוקס בחולון 2.3.2024. ארז הראל, מערכת וואלה!
זירת האירוע בה על פי כתב האישום שריף גאפין אנס אישה בת 63. פארק הפילבוקס בחולון/מערכת וואלה!, ארז הראל

לפני כמה ימים הואשם שריף גאפין, צעיר בן 24, באונס אישה בת 63 בפארק ציבורי בחולון. על פי כתב האישום, גאפין התנפל על האישה בעת שרצה בפארק, ואנס אותה באלימות. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

האירוע התרחש השכם בבוקר יום שבת בתחילת החודש, אז יצאה האישה לריצה בפארק הציבורי "פילבוקס" בחולון. כשעצרה האישה באמצע הדרך התנפל עליה גאפין, הסתיר את עיניה בזרועו והתחיל לחנוק אותה. בתגובה היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו והפצירה בו לחדול, אך הוא לא הרפה ממנה, ואנס אותה באלימות. כשסיים, שאל אותה פעמיים "האם היא סולחת לו" ונמלט משם על אופניו. כתוצאה מהאונס נגרמו לאישה חבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully