וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ הלוי באמירה מסיתה נגד היועמ"שית: אם החרדים היו תומכי טרור - לא היה קיצוץ

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 9:47

ח"כ עמית הלוי מהליכוד התבטא באופן חריג בראיון ל-103FM כשאמר "אם החרדים היו תומכים קצת בטרור, אולי היא לא הייתה מעזה לקצץ להם בתקציב". ח"כ הלוי נמצא במקום ה-36 ברשימת הליכוד לאחר שבפריימיריז האחרונים במפלגה קיבל 3,330 קולות בלבד

ח"כ עמית הלוי בדיון ועדת חוקה, 20 באוקטובר 2020. ערוץ כנסת, צילום מסך
הוצב במקום ה-36 ברשימת הליכוד לכנסת. ח"כ עמית הלוי/צילום מסך, ערוץ כנסת

חבר הכנסת עמית הלוי מהליכוד התבטא באופן חריג היום (שני) כשאמר על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה כי "אם החרדים היו תומכים קצת בטרור, אולי היא לא הייתה מעזה לקצץ להם בתקציב". בראיון עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, המשיך לתמוך במסר שנשלח אמש מסביבת נתניהו כי היועמ"שית פוגעת במדינה בעקבות החלטותיה בנושא הגיוס.

"באות שתי רשתות גדולות במזרח ירושלים שמקבלות עשרות מיליונים ממדינת ישראל ודורשות מבית משפט במדינת ישראל להכניס חומרי לימוד שכוללים תמיכה בטרור לתוכנית הלימודים, לא שמעתי ציוץ", אמר ח"כ הלוי. "אולי אם החרדים היו תומכים קצת בטרור, אולי היא לא הייתה מעזה לקצץ להם בתקציב".

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. שלי טורם, פלאש 90
ביקר כי לא קיצצה בתקציבים של רשתות ממזרח ירושלים. היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה/פלאש 90, שלי טורם

"גם הציבור החרדי וגם הציבור הערבי התרגל בהרגל מגונה לא להשתתף בחובה הזו, לשנות את זה מהיום למחר כנראה לא יביא לתוצאות", אמר ח"כ הלוי בנושא חוק הגיוס. "כל מי שלומד תורה או למד תורה יודע שזו המצווה הכי חשובה בתורה - להגן על העם היהודי, העניין מחייב תיקון".

ח"כ עמית הלוי נמצא במקום ה-36 ברשימת הליכוד לכנסת, לאחר שבפריימיריז האחרונים קיבל 3,330 קולות מתוך 79,735 מתפקדים שהצביעו והוצב במשבצת מחוז ירושלים. הוא שב לכהן כחבר הכנסת לאחר שהשר עמיחי שיקלי התפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורווגי, וצורף לועדת חוץ ובטחון של הכנסת.

דברי ח"כ הלוי הגיעו בהמשך לפרסום אמש כי גורם בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא חוצץ נגד התנהלותה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב־מיארה. בדברים שפורסמו נטען כי הגורם טען שהיועמ"שית פוגעת במדינה בהתנהלותה בנושא גיוס החרדים. "לא ברור מה כל כך דחוף ליועצת המשפטית לממשלה ליצור קרע בחברה הישראלית בנושא הגיוס", טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully