וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון שרעבי שאחיו נמצא בשבי חמאס: "מטה החטופים לא צריך להכריז על ראש ממשלה כזה או אחר"

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 9:25

שרון שרעבי התראיין ב-103fm והתייחס למחאות משפחות חטופים והקריאה להחליף את ראש הממשלה "זה מיעוט של המיעוט במטה החטופים", אמר. כשנשאל על הטענות שההפגנות עוזרות לחמאס, השיב, "אז הפוליטיקאים אמרו, כל צעד שמביע הזדהות עם נושא החטופים הוא צעד מבורך"

שרון שרעבי/מעריב אונליין - יניר ברט

שרון שרעבי שאיבד את גיסתו ליאן ואת שני אחייניותיו ב-7 באוקטובר, אחיו יוסי נהרג בשבי חמאס, ואחיו הנוסף אלי עדיין נמצא בשטחי הרצועה כבר 178 יום התראיין הבוקר (שני) ב-103fm אצל אודי סגל וענת דוידוב ותיאר את תחושותיו לקראת הפגנות משפחות החטופים מול הכנסת הקוראות לצאת לבחירות ולהתפטרותו של ראש הממשלה.

בהיותו בדרך לכנסת סיפר שמטרתו היא להפגין כדי ש"החטופים לא ישארו מאחור ולשדר ל־120 חברי כנסת שזו לא העת לצאת לפגרה כשישראל עדיין במלחמה ו־134 חטופים ומשפחותיהם והרבה מאוד מאזרחי ישראל, עדיין נותרו בשבעה באוקטובר".

שרעבי התייחס לקריאות בהפגנות נגד הממשלה והקריאה לצאת לבחירות והדגיש ש"מטה החטופים נועד להשיב את החטופים ולא להדיח ממשלות. אני נוהג באיפוק ובממלכתיות", ולדעתו, "מטה החטופים לא צריך להכריז על ראש ממשלה כזה או אחר אם הוא צריך להתפטר או צריך להתמנות. זה לא תפקידנו, יש הליך דמוקרטי במדינת ישראל להחלפת ממשלות, יש המון דרכים להפיל ראש ממשלה - אני כאזרח פשוט בישראל רוצה את האחים שלי בבית".

שרון שרעבי, אח של יוסי ואלי, 10 בינואר 2024. ראובן קסטרו
"מטה החטופים לא צריך להכריז על ראש ממשלה כזה או אחר". שרון שרעבי/ראובן קסטרו

עוד הוסיף שרעבי, "אני קורא בכל דרך למנהיגים לעשות הכול כדי להחזיר אותם - זו האחריות הלאומית שלי ומשימת חיי. אני לא עומד יחד כשקוראים להדיח את ראש הממשלה, זה מיעוט של המיעוט במטה החטופים. מותר שיהיו דעות כאלה, זה סוג של הבעת כאב, אני מכבד את הדעה הזו אבל בהחלט לא מסכים איתה. זה לא תפקידנו, בתפקיד שלנו אף אחד לא יסיט את הרכבת הזו שתיקח את כל החטופים מעזה חזרה אלינו".

כשנשאל על טענות הפוליטיקאים שההפגנות עוזרות לחמאס ומזיקות להשבת החטופים, השיב, "אז הפוליטיקאים אמרו, כל צעד שמביע הזדהות עם נושא החטופים הוא צעד מבורך, להראות שבעם ישראל יש ערבות הדדית, בטח מול אותם נבחרי ציבור שאחריותם הבלעדית היא להשיבם".

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully