וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 פצועים קשה בפיגוע דקירה ביבנה, אחד המחבלים נוטרל - נמשכים הסריקות אחר חשודים נוספים

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 0:56

המחבל נוטרל על ידי כוחות משטרה שהגיעו לזירת הפיגוע, בקניון פרנדלי שבעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשלושה טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים אסותא שבאשדוד. המפכ"ל קובי שבתאי עושה את דרכו לזירת האירוע

פיגוע דקירה בגן יבנה, 31 במרץ 2024/צילון: משטרת ישראל

3 אנשים נפצעו הערב (ראשון) קשה בפיגוע דקירה בקניון פרנדלי שבגן יבנה, בהם אחד במצב קשה, המחבל, בן 19 תושב דורא סמוך לחברון, נוטרל על ידי כוחות משטרה שהגיעו לזירת הפיגוע. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשלושה טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים אסותא שבאשדוד. מחקירה ראשונית עולה כי למחבל שביצע את הפיגוע היה אישורי עבודה בישראל.

על פי הפרטים שנודעו לוואלה!, המחבל, מואמן פאיז מוחמד עבר דרך פרצה בגדר מאזור חברון. הוא נשא עליו שני סכינים, אחד מהם סכין קומנדו, נכנס לחדר כושר ותקף מתאמן ליד המעליות. המתאמנים האחרים ברחו לחדר פנימי. לאחר מכן הוא תקף מתאמן בחדר הכושר, וליד בית קפה של "ארומה" תקף צעיר אחר. בשלב זה התקבלה קריאה במוקד 100, ולמקום הגיעו שוטר ופקח. הם הבחינו בפצוע בקומה הראשונה, ולאחר מכן זיהו את המחבל, שרץ לכיוונם וניסה לפגוע בהם. השוטר שלף נשק, ירה במחבל וניטרל אותו.

עוד נודע שלמוחמד היה היתר כניסה למישור אדומים עד 14 באוגוסט בשנה שעברה. הוא לא עמד בקריטריונים לעבודה בארץ, ולכן לא היה לו אישור להיכנס לישראל. בעוד המפכ"ל קובי שבתאי והשר לביטחון פנים איתמר בן גביר עושים את דרכם לזירת האירוע, כוחות הביטחון סורקים אחר חשודים נוספים בביצוע הפיגוע.

ניידת מד"א. מד"א
ניידת מד"א/מד"א

אחד מעדי הראייה, ישראל לוי, סיפר לוואלה!: "ישבנו בפיצה, פתאום שמענו צרחות. ראינו אנשים למעלה שרבים עם המחבל, ואז הם צעקו לנו לברוח. רצנו מהר ושמענו צרורות של יריות".

חובש בכיר במד"א יחיא בוגה וחובשת רפואת חירום במד"א חלי גלר, שהגיעו ראשונים לזירה, סיפרו: "הגענו למקום וראינו המולה. על המדרכה סמוך לקניון שכב נער כבן 17 בהכרה מלאה עם פצעי דקירה מדממים בכל חלקי גופו. במרחק של 100 מטר, סמוך לאחד מבתי הקפה שכבו שני הפצועים הנוספים. הענקנו לנער טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו קשה והוא בהכרה מלאה".

שני ישראלים נפצעו הבוקר באורח קל בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע, בהם קצין צה"ל. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי והם פונו למרכז הרפואי סורוקה במצב קל כאמור. המחבל, בדואי תושב רהט, מוכר למשטרה על עבירות סמים, נוטרל על ידי לוחם שהיה במקום ובהמשך נקבע מותו. כוחות משטרה של המחוז הדרומי מבצעים סריקות להסרת כל סיכון נוסף.

  • עוד באותו נושא:
  • גן יבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully