וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון וויל, הלוחם שנפל בדרום עזה, שוחרר מהלחימה בשל בעיה רפואית והתעקש לחזור

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 22:21

"אחרי שהחלים, דרש לחזור כמה שיותר מהר ללחימה - מאז הייתה להם כניסה מאוד מוצלחת ואחת אחריה הייתה בעצם הכניסה האחרונה שלו", סיפר לוואלה! תיאו דז'יאן, חברו הקרוב. "הוא היה חבר טוב ומאוד תומך כשהתגייס, הוא התחיל לפרוח והשירות עשה לו מאוד טוב - קשה לנו מאוד"

תיעוד לוחמי יחידת אגוז בלחימה בשכונת 'חמד’ בחאן יונס: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים/דובר צה"ל

רס"ל סיון ווייל, בן 20 מרעננה, לוחם ביחידת אגוז שבעוצבת הקומנדו, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע בקרב ביום שישי האחרון בדרום רצועת עזה - כך התיר לפרסום הערב (ראשון) דובר צה"ל. סיון נפצע במהלך המבצע של יחידתו במרחב בית החולים אל אמל, שבו נפל גם רס"ל אלון קודריאשוב ונפצעו 15 נוספים.

סיון התחנך בבית הספר התיכון מור מטרווסט בעיר רעננה, שבה התגורר, והוא הותיר אחריו את ההורים ג'וליאן והלן - ואת אחיו הגדול נתן ושני אחיו הקטנים עידו ועלמה. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה.

"קשה לנו מאוד", שיתף את וואלה! תיאו דז'יאן, חברו הקרוב של ווייל. "סיון היה בן אדם ביישן עד הצבא. כשהתגייס, הוא התחיל לפרוח והשירות עשה לו מאוד טוב. הוא היה חבר טוב ומאוד תומך. הוא מאוד אהב לשבת על בירה עם חברים, לצאת למסיבות כשיצא לחופשות מהצבא ולשחק כדורסל. היינו ביחד בתנועת הנוער הצופים היהודים הצרפתיים".

רס"ל סיון ווייל, מת מפצעיו לאחר שנפצע בקרב בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל
"הוא היה חבר טוב ומאוד תומך". סיון וויל/דובר צה"ל

דז'יאן סיפר שעל אף שסיון יצא מהלחימה ברצועת עזה בעקבות בעיה רפואית, הוא דרש והתעקש לחזור להילחם כתף אל כתף עם חבריו. "סיון נלחם במשך 50 ימים רצופים בעזה ואז חלה בדלקת באפנדיציט שהחמירה ופינו אותו לבית חולים", הוא סיפר. "אחרי שהוא החלים, הוא דרש לחזור כמה שיותר מהר ללחימה יחד עם הצוות שלו. הוא חזר לצוות לפני שבועיים בערך, מאז הייתה להם כניסה מאוד מוצלחת ואחת אחריה הייתה בעצם הכניסה האחרונה שלו".

האירוע שבו נפצע וויל, אירע כאמור ביום שישי האחרון, בסביבות השעה 10:00 בבוקר - אז נורה RPG לעבר מבנה שבו שהו הלוחמים במרחב בית החולים אל אנצר שבדרום הרצועה. לוחמי יחידת אגוז פועלים בימים האחרונים באזור בית החולים - ובמסגרת פעולתם השתלטו על מתחם בתים ויצרו שם מגנן. במהלך הפעילות עצרו הלוחמים 20 מחבלים והם הועברו לחקירה שבמהלכה סיפקו פרטים על פירים שבהם אותרו אמצעי לחימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פעילות יחידת אגוז בשכונת חמד, חאן יונס. דובר צה"ל
לוחמי אגוז פועלים בימים האחרונים במרחב בית החולים אל-אנצר/דובר צה"ל

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, ספד לסיון: "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו של בן העיר, בוגר תיכון מטרווסט, בקרב ברצועת עזה. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווייל וכואבים את כאבה על נפילתו בקרב של סיון. יהי זכרו ברוך".

גם בעיריית רעננה, ספדו לסיון: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ל סיון ווייל, בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. רס"ל ווויל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב- 29.3.24 בקרב בדרום רצועת עזה. רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה. הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, תתקיים מחר, יום ב', בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי ברעננה. מסע הלוויה יצא בשעה 16:30 מ"יד לבנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully