וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: רס"ל אלון קודריאשוב ממודיעין נפל בדרום עזה

עודכן לאחרונה: 29.3.2024 / 18:26

טיל נ"ט שנורה לעבר מבנה שבו שהו לוחמי יחידת אגוז גרם לנפילתו של קודריאשוב, ולפציעתם של שישה לוחמים נוספים באורח קשה, ו-10 לוחמים בדרגות פציעה שונות. לוחמי אגוז פועלים בימים האחרונים באזור בית החולים אל אנצר, ועצרו ב-48 השעות האחרונות 20 מחבלים

תיעוד לוחמי יחידת אגוז בלחימה בשכונת 'חמד’ בחאן יונס: פשיטה רגלית וחיסול מחבלים/דובר צה"ל

דובר צה"ל מסר היום (שישי) כי רס"ל אלון קודריאשוב בן 21, ממודיעין, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. כמו כן, הוסיף כי באירוע נפצעו עוד שישה לוחמים באורח קשה, ועשרה נוספים בדרגות פציעה שונות. בדובר צה"ל הדגישו: "הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו".

בסביבות שעה 10:00 נורה טיל נ"ט לעבר מבנה שבו שהו הלוחמים, ושגרם למותו של קודריאשוב ולפציעתם של הלוחמים האחרים. לוחמי אגוז פועלים בימים האחרונים באזור בית החולים אל אנצר. במהלך הפעילות עצרו הלוחמים 20 מחבלים ב-48 השעות האחרונות. המחבלים הועברו לחקירה שבמהלכה סיפקו פרטים על פירים שבהם אותרו אמצעי לחימה. יחידת אגוז הקימו השתלטה על מתחם בתים ויצרו שם מגנן. אתמול ניסה לחדור אליו מחבל שחוסל.

רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה. דובר צה"ל
רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה/דובר צה"ל

עמותת אגוז - הסיירת הצפונית הביעה את השתתפותה בצערה של משפחתו של קודריאשוב, בוגר היחידה. ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס כתב בפוסט בפייסבוק: "משפחת השכול של מודיעין מכבים רעות מתרחבת. רגע לפני כניסת השבת התבשרנו על נפילתו של רס"ל אלון קודריאשוב, לוחם ביחידת אגוז של עוצבת הקומנדו. אלון, בוגר תיכון עירוני א', נהרג היום בלחימה ברצועת עזה. בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר אני שולח תנחומים למשפחת קודריאשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully