וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד: "חטפו את משפחות החטופים, משתמשים בהן בציניות כדי להפיל את הממשלה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 14:02

ריאיון עמו התנגד ח"כ אריאל קלנר מהליכוד להפגנות, שמשפחות החטופים הודיעו כי יצטרפו אליהן כדי להפיל את הממשלה. "אנחנו צריכים לעמוד על נפשינו ביחד, קיוויתי שאנשים ילמדו משהו אחרי 7 באוקטובר, שום דבר אל השתנה"

טלי גוטליב: "המראות אתמול הזכירו לי הפגנות של טרוריסטים"/ערוץ הכנסת

ח"כ אריאל קלנר מהליכוד האשים היום (ראשון) את המפגינים בניצול משפחות החטופים למטרתם שהינה הפלת הממשלה. "יש פה מישהו שחטף משפחות חטופים, זאת אותה קבוצה שמפגינה על כל דבר", אמר ברדיו צפון fm104.5. "הקבוצה הזאת משתמשת בצורה צינית בשביל לכוון לאותה המטרה, הפלת נתניהו והממשלה"

"האויבים שלנו לא נחים אף פעם. אנחנו השלנו את עצמנו שהאויבים שלנו רוצים זה שלום וכלכלה", אמר בתחילת דבריו. "אנחנו צריכים לעמוד על נפשינו ביחד. לא לבוא ולתת לאויב לחייך ולראות אותנו נלחמים בינינו. קיוויתי שאנשים ילמדו משהו אחרי 7 באוקטובר, שום דבר לא השתנה".

על ההפגנה בת"א אמש אמר: "יש פה מישהו שחטף את משפחות חטופים. זאת אותה קבוצה שמפגינה על כל דבר", הוסיף: "יש פה טרגדיה איומה ונוראית, אבל יש פה קבוצה שמטרתה היא להפיל את הממשלה תמיד פעם זה קורונה, חטופים הקבוצה הזאת משתמשת בצורה צינית בשביל לכוון לאותה המטרה".

ח"כ אריאל קלנר, השמעת הכרעת דין קוסאי עבאס בגין ניסיון רצח, יידוי אבן לעבר כלי תחבורה, חבלה והתפרעות במהלך מבצע שומר חומות בעיר עכו, בימ"ש מחוזי חיפה, 13 ביולי 2023. שלומי גבאי
ח"כ קלנר/שלומי גבאי

כמו כן התייחס לחוק הגיוס. "אני גם לא מוכן בשום פנים ואופן להיכנס לשיח של המלחמה. החרדים הם אחים. יש פה שתי גישות כלפי הציבור החרדי, יש פה גישה שלא רוצה לפתור את הבעיה, זה משרת אותם". הוא הוסיף: "היום אנחנו במלחמה, יש מטרה אחת, אין לנו פריבילגיה למלחמות פנימיות. יהיה לנו זמן להתעסק בזה אחרי המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully