וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב: "המחאות הזכירו לי טרוריסטים", שיקלי: "מבחינת חמאס זה מתנה"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 11:16

חברי הקואליציה תקפו הבוקר נגד המחאות שנערכו ברחבי הארץ שקראו בין היתר ללכת לבחירות. "המפגינים מחרבים את המדינה - הם יביאו לנו תופת נוספת", אמרה חברת הכנסת מהליכוד. בנוסף, שר התפוצות אמר: "מחאה באיילון אלימה". בתגובה, לפיד תקף את הממשלה

טלי גוטליב: "המראות אתמול הזכירו לי הפגנות של טרוריסטים"/ערוץ הכנסת

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) התראיינה הבוקר (ראשון) בערוץ הכנסת ותקפה בחריפות את המחאות נגד הממשלה שנערכו אמש בתל אביב ואמרה "המראות הזכירו לי את הפגנות של טרוריסטים". גוטליב המשיכה והוסיפה שהמפגינים "מחרבים את המדינה - הם יביאו לנו תופת נוספת". אמש, כתבה חברת הכנסת ברשת החברתית X ש"המפגינים האלימים הבריונים הם סמל לניצחון חמאס. החטופים לא מעניינים אותם, רק שנאה מניעה אותם".

טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
"הזכירו לה הפגנות של טרוריסטים". ח"כ טלי גוטליב/ראובן קסטרו

גם שר התפוצות והמאבק באנטישמיות, עמיחי שיקלי (הליכוד), הביע ביקורת בכאן רשת ב' על המחאות ואמר כי "מחבלים אמרו בחקירות שאחד הגורמים שעודדו והמריצו את חמאס זה מחאת קפלן. המחאה באיילון אלימה. זה אותו ציבור של קפלן ואחים לנשק. מבחינת חמאס זה מתנה. הנה היהודים חוזרים להילחם אחד בשני. זה עושה אפקט הפוך, מעלה את הרף ומחליש את החיילים בחזית".

ראש האופוזיציה, יאיר ליפיד (יש עתיד) כתב בתגובה לאמירות של חברי הקואליציה כלפי המפגינים: "במשמרת שלכם נחטפו צעירות, קשישים וילדים. חצי שנה אתם נכשלים בהחזרתם הביתה, ואז אתם מאשימים את המשפחות שלהם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully