וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין צה"ל נפצע קל בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית באר שבע, המחבל נוטרל

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 12:50

שני ישראלים נפצעו בפיגוע דקירה באחד המקומות היותר עמוסים במדינה בשעות הבוקר, בהם קצין צה"ל שפונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי סורוקה. המחבל, תושב רהט, מוכר למשטרה על עבירות סמים, נוטרל על ידי לוחם שהיה במקום - ובהמשך נקבע מותו

זירת אירוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פיגוע דקירה באחד המקומות העמוסים במדינה בשעות הבוקר: שני ישראלים נפצעו הבוקר (ראשון) באורח קל בפיגוע דקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע, בהם קצין צה"ל. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי והם פונו למרכז הרפואי סורוקה במצב קל כאמור. המחבל, בדואי תושב רהט, מוכר למשטרה על עבירות סמים, נוטרל על ידי לוחם שהיה במקום ובהמשך נקבע מותו. כוחות משטרה של המחוז הדרומי מבצעים סריקות להסרת כל סיכון נוסף.

זירת אירוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת אירוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע. מד"א
זירת אירוע הדקירה בתחנה המרכזית בבאר שבע/מד"א

הדיווח על המקרה התקבל במוקד מד"א במרחב נגב בשעה 8:40. חובשים ופרמדיקים של מד"א החלו להעניק במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 20, שמצבו מוגדר קל, ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פראמדיק מד"א דני שטרקמן וחובש רפואת חירום במד"א רון-אל ישראלי סיפרו: "הגענו בכוחות גדולים למקום, ראינו פצוע כבן 20 כשהוא בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן, אמר בתגובה לפיגוע: "זה פיגוע שני קשה. מחבל שיוצא מרהט סמוך לשעה 7:40 בבוקר עולה על אוטובוס. לקראת 8:35 שולף סכין ודוקר חייל. יחד איתו נפגע חייל נוסף. כוחות הביטחון במקום מגיבים מהר. אנחנו בתקופה מאתגרת. לא היה לנו מידע מודיעיני ספציפי למחבל. אנחנו מכירים את הזהות שלו ועושים פעולות להבין את המניעים שלו ולהבין האם היה לו סיוע נוסף. מדובר בוודאות בפיגוע. אנחנו בפריסה רחבה של כוחות עוד לפני הפיגוע. המשיכו להיות עירניים ולעדכן אותנו על כל אירוע חריג".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully