וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד ראה את הטוב": קרוביו של רס"ל אלון קורדאישוב שנפל בדרום הרצועה, מספרים עליו

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 21:14

קורדיאשוב, בן 21 מיחידת אגוז, נהרג מפגיעת נ"ט בקרבות בדרום הרצועה. הוא הותיר אחריו זוג הורים ואחות. "היו בו תכונות של מנהיג, שעצם הנוכחות שלו היתה מרגיעה ומעצימה את הנוכחים", מספרים במשפחתו

רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה/באדיבות המשפחה

רס"ל אלון קודריאשוב, בן 21 ממודיעין נהרג אתמול (שישי) בקרב בדרום רצועת עזה. הוא לחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומדנו והותיר אחריו את הוריו, סרגיי וקירה ואת אחותו קרן. המשפחה מספרת שאחותו בחרה לו את השם כשנולד: "בחרתי אלון" אומרת הבכורה, "כי זה העץ הכי חזק ואיתן" - וכשמו, כך היה אלון, ילד חזק, גבוה ויפה תואר עם נפש עדינה, מלאה ברוך וטוב, אוהב אדם ורגיש לסביבה שלו ותמיד ראה את הטוב בכל.

המשפחה חיכתה לבן. קרובים למשפחה מספרים כי היתה בו עוצמה גדולה לצד רגישות וחיבור עמוק לאמא והתא המשפחתי. אלון וקירה היו הכי קרובים ודאגו לדבר בכל הזדמנות שאפשר ולחזק אחד את השנייה באמונה שהכל יהיה בסדר. כילד וכנער היה אלון חדור מטרה והצטיין בכל תחום שעסק בו אם זה בקארטה, כשהגיע עד לדרגת חגורה שחורה, אם זה בצלילות שכל כך אהב ואם בכל תחום ספורט האקסטרים שאהב לעשות. עם אבא שלו סרגיי הוא נהג לעשות סקי במסלולים הקשים ביותר.

רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה. באדיבות המשפחה
"בחרתי אלון - העץ הכי חזק ואיתן". רס"ל אלון קודריאשוב ואחותו קרן/באדיבות המשפחה
רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה. באדיבות המשפחה
"אוהב אדם ורגיש לסביבתו". רס"ל אלון קודריאשוב ומשפחתו/באדיבות המשפחה

אלון היה ילד שקט ומופנם אבל ידע להצחיק את החברים כשצריך. היו בו תכונות של מנהיג, שעצם הנוכחות שלו היתה מרגיעה ומעצימה את הנוכחים. "כשהגיע הזמן להתגייס - הוא השקיע את כולו. התאמן במשך שנתיים ומצא את מקומו ב"אגוז", יחידת העילית של עוצבת הקומנדו. אלון היה כל כך גאה לשרת באגוז והיה מחובר לצוות שלו". מספרים הקרובים.

אלון תכנן אחרי השחרור לקחת מוצ'ילה ולטייל עם הצוות בתאילנד ואחר כך בדרום אמריקה. החלום היה להשתקע במושב שקט ולהקים משפחה, ולגור ליד אחותו ולגדל ביחד את הילדים שלהם.

רס"ל אלון קודריאשוב שנפל בדרום עזה. באדיבות המשפחה
רס"ל אלון קורדיאשוב שנפל בקרב בדרום הרצועה/באדיבות המשפחה

ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס כתב בפוסט בפייסבוק: "משפחת השכול של מודיעין מכבים רעות מתרחבת. רגע לפני כניסת השבת התבשרנו על נפילתו של רס"ל אלון קודריאשוב, לוחם ביחידת אגוז של עוצבת הקומנדו. אלון, בוגר תיכון עירוני א', נהרג היום בלחימה ברצועת עזה. בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר אני שולח תנחומים למשפחת קודריאשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully