וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיל האוויר תקף חוליית מחבלים - וגילה מתחתיהם כמות ענקית של אמל"ח

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 10:11

כוחות הנח"ל זיהו מחבלים במבנה צבאי, שניסו לשנע אמל"ח. כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים, כשלאחר מכן נראו פיצוצי משנה גדולים שהעידו על אמל"ח רב מתחת לחולייה. מסוק קרב הוזעק למקום והשמיד את המבנה. סגירת מעגל: הותקף האזור ממנו ירו לעבר כיסופים, שלושה פירים הושמדו

חיל האוויר תקף מנהרה בשימוש חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

לזה הם לא ציפו: לוחמי חטיבת הנח"ל פעלו אמש (שישי) במרכז הרצועה כשבאחת התקיפות, הכוחות זיהו חוליית מחבלים במבנה צבאי, שנראו כי מנסים לשנע אמצעי לחימה. כלי טיס תקף וחיסל את המחבלים, כשלאחר התקיפה נראו פיצוצי משנה גדולים שהעידו על הימצאות אמצעי לחימה רבים מתחת לחולייה. מסוק קרב הוזעק למקום, תקף והשמיד את המבנה הצבאי המדובר.

בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר סגר מעגל - ותקף את האזור ממנו ירו רקטות לעבר קיבוץ כיסופים והשמיד שלושה פירים מבצעיים במקום.

כוחות מחיל התותחנים זיהו כמה מחבלי חמאס שיצאו ממבנה צבאי של הארגון בצפון הרצועה. בנוסף, החטיבה זיהתה רכב ובו שני מחבלים נוספים שהגיעו למבנה במטרה להעביר ציוד צבאי. לאחר שהכווינו את חיל האוויר לאזור, כלי טיס תקף וחיסל את הפעילים. לאחר מכן, גם מטוס קרב תקף את המבנה.

חיל האוויר תקף מנהרה בשימוש חמאס ברצועת עזה, 30 במרץ 2024. דובר צה"ל
פיצוצי המשנה העידו: כמות אמל"ח ענקית מסתתרת במקום. תיעוד מתוך התקיפה/דובר צה"ל

כוחות צה"ל ושב"כ ממשיכים בלחימה בבית החולים שיפא. לוחמי שיריון, סיירת נח"ל וכוחות שייטת 13 נלחמו באזור, כשביממה האחרונה הלוחמים המשיכו לחסל מחבלים, לאתר אמצעי לחימה ותשתיות טרור באזור בית החולים הנמצא בשכונת א-רימאל במערב העיר עזה. הכוחות בשטח פועלים תוך הימנעות מפגיעה באזרחים, חולים וצוותים רפואיים.

לפי חקירתו של בכר אחמד בכר קניטה, האחראי בחמאס על ההגנה על מרחב עזה, "כ-600 עד 1,000 פעילי חמאס מתחבאים בבית החולים". מאז תחילת הפעילות לפני כשבועיים, חוסלו כ-200 מחבלים באזור השכונה היוקרתית ביותר ברצועה.

חיל האוויר הוציא לפועל במהלך היממה האחרונה עשרות תקיפות ברצועת עזה, בין היתר בשיתוף פעולה עם כוחות אוגדה 98, שממשיכים לפעול בחאן יונס. הלוחמים חיסלו מחבלים ופשטו על תשתיות טרור. לוחמי חטיבת גבעתי ממשיכים לפעול בשכונת אל-אמל בחאן יונס. הלוחמים חיסלו ביממה האחרונה מחבלים שניסו לפגוע בכוחות באמצעות מטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully