וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחבל חשף בחקירה: "מחלקות היולדות בשיפא - מטה של החמאס והג'יהאד"

26.3.2024 / 17:00

אגף המודיעין בצה"ל חשף עדויות של פעילי חמאס וג'יהאד אסלאמי שנעצרו בבית החולים שיפא. בחקירה תיארו המחבלים את מספר פעילי הטרור שפועלים במתחם בית החולים, ואף פירט כיצד מחלקות מפתח משמשות כמטה של הארגונים: "כ-600 עד 1,000 פעילי חמאס מתחבאים בבית החולים"

בוידאו : עדויות מתוך חקירות מחבלים של חמאס וג'יהאד אסלאמי שבוצעו על ידי חוקרי יחידה 504./דובר צה"ל

אגף המודיעין בצה"ל חשף היום (שלישי) עדויות מתוך חקירות מחבלי חמאס וג'יהאד אסלאמי, שבוצעו על ידי חוקרי יחידה 504, בהם מתוארת התארגנות גדולה של מחבלים בבית החולים שיפא. לפי חקירתו של בכר אחמד בכר קניטה, האחראי בחמאס על ההגנה על מרחב עזה, "כ-600 עד 1,000 פעילי חמאס מתחבאים בבית החולים". בחקירתו, פירט קניטה את אמצעי הלחימה שאוחסנו בבית החולים ובמבנים סמוכים לו. הוא אף פירט כיצד הפעילים של ארגוני הטרור מתלבשים כאנשי צוות.

בנוסף, ציינו המחבלים בחקירה את התשתיות המסודרות של ארגון הטרור חמאס בביה"ח, המשמשות את בכירי הארגון לתכנון והכוונת טרור. אחד הנחקרים, פעיל הג'יהאד האסלאמי, נביל רגב עבד אשתיוי, אמר כי "הפעילים נמצאים בכל המבנים, מפוזרים בכל מקום". הוא אף גילה שמחלקת היולדות בשיפא משמשת כמטה של הג'יהאד האסלאמי, וכי גם אנשי חמאס נמצאים שם, ומשתמשים במחלקת המנהלה כמטה.

עדויות מתוך חקירות מחבלים של  חמאס וג'יהאד 
 אסלאמי שבוצעו על ידי חוקרי יחידה 504.. דובר צה"ל
חקירת המחבל בשיפא/דובר צה"ל

"אין למחבלים מקום בטוח להיות בו חוץ מבתי החולים, ולכן הם נמצאים בבתי ספר או מקומות דומים", אמר הפעיל בחקירה, והודה כי מי שנפגע בסופו של דבר מהנוכחות של פעילי הטרור בבתי החולים הם החולים והפצועים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully