וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה הצהרת תובע נגד חשוד ברצח אישה בת 54 משפרעם

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 22:42

החשוד, בעלה של המנוחה, נעצר זמן קצר אחרי הרצח בתחילת חודש מרץ. בחקירה התברר כי הבעל החליט לרצוח את אשתו בעקבות סכסוך שהיה ביניהם בחודשים האחרונים. כאשר יצאה עם רכבה אל הרחוב הוא פגע בה בעזרת רכבו ואז דקר אותה כמה פעמים

הרכב של החשוד ברצח אשתו, תושבת שפרעם בת 54. דוברות משטרת ישראל
הרכב של החשוד ברצח אשתו, תושבת שפרעם בת 54/דוברות משטרת ישראל

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני הוגשה היום (חמישי) הצהרת תובע בגין רצח שהתרחש לפני כחודש באעבלין. ב-3 במרץ נדקרה למוות באעבלין תושבת שפרעם בת 54. זמן קצר לאחר האירוע עצרו שוטרי המחוז הצפוני את בעלה של המנוחה (59, שפרעם) בחשד לביצוע הרצח.

מחומר החקירה שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) גליל עלה כי בשל סכסוך שהיה בחודשים האחרונים בין בני הזוג, החליט הבעל לרצוח את אישתו. ביום האירוע תיצפת החשוד על ביתה של הקורבן וכאשר יצאה עם רכבה אל הרחוב פגע בה בעזרת רכבו ומיד יצא לכיוונה ודקר אותה מספר פעמים. הבוקר, עם סיום שלב החקירה, הוגשה הצהרת התובע והוארך מעצרו של החשוד עד 1 באפריל, אז צפויה פרקליטות מחוז חיפה להגיש כתב אישום בבית משפט המחוזי בחיפה.

החשוד לבש מדי חייל

ביום ראשון נותרה אישה בת 40 למוות ברחוב ג'ו עמר שברובע מע"ר באשדוד - על ירי חשוד שנמלט, שעל פי דיווחים מעדי ראייה במקום לבש מדי חייל. תחילה, נפצעה קורבן באורח אנוש, לצד גבר שנפצע בינוני וצעירה שנפצעה קל. השלושה הובהלו לבית החולים אסותא שבעיר - שם נקבע מותה של בת ה-40.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום נמצאים בזירה ופתחו במצוד אחר החשוד. בבניין בו בוצע הירי מתגורר אדם המוכר למשטרה. על פי החשד הראשוני, התכוון היורה לתקוף את הגבר שנפצע - אך פגע גם בשתי נשים שעמדו לצידו. "כשהגענו למקום ראינו את אחת הנשים שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות חודרות בגופה. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים", סיפר מזירת הירי חובש מד"א דן בן ישי סיפר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully