וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוביקון סוער": גנבו 27 רכבי יוקרה בשווי 9 מליון שקלים

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 16:31

כנופייה מהנגב חשודה בגניבה של רכבי יוקרה, בהם 19 ג'יפים מסוג רוביקון ו-8 מסוג "לנד קרוזר". החשודים זייפו את פרטי הרכבים הגנובים והשתמשו בפרטי רכבים קיימים מאתרי יד שנייה. כך, השתמשו בג'יפים לביצוע פשעים והפלילו את בעלי הרכב החוקי

סיכול ניסיון גניבת רכב דרך מחסום חשמונאים/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

יחידת יואב במשטרה חשפה היום (חמישי) כי לאחר חקירה ארוכה, הצליחו לתפוס 27 ג'יפים גנובים, המגיעים יחד לשווי של כתשעה מליון שקלים, ועצרו 11 חשודים במעשה. בכיר במשטרה סיפר על שיטת הזיוף המתוחכמת של הכנופיה - גניבת פרטי רכבים קיימים מאתרי יד שנייה וזיוף פרטי הרכבים הגנובים. כך כשהשתמשו בהחשודים בג'יפים לביצוע פשעים כמו הברחות סמים, הראיות היו מפלילות את בעלי הרכב החוקיים.

הפרשה, שזכתה לשם "רוביקון סוער", החלה בחקירה סמויה של הנושא ולבסוף התקדמה גם לפשיטות ולמרדפים. במהלך הפעילות, הגיעו השוטרים ל-11 החשודים ומצאו ברשותם את כלי הרכב, הכוללים 19 רכבים מסוג "רוביקון" ושמונה רכבים מסוג "לנד קרוזר" ו"ראב 4". על פי הערכות המשטרה, שווי המוערך של כלל כלי הרכב שנתפסו הוא כתשעה מיליון שקלים.

השוואתי פורד ברונקו ראפטור מול רוביקון 392. רמי גלבוע
נתפסו ו יותר מ-35 כלי רכב משוכפלים. ג'יפ "רוביקון"/רמי גלבוע

"זיוף ושכפול רכבי יוקרה הפכו לתופעה מסוכנת שזוהתה על ידינו", סיפר מפקד זרוע אח"מ של יחידת יואב, רפ"ק תומר פלס, "במהלך החודשיים האחרונים בוצעה פעילות סמויה וגלויה לאיתור ותפיסה של הרכבים הללו ברחבי המחוז הדרומי. לפי המדיניות של מפקד המחוז שוטרי היחידה פעלו ותפסו למעלה מ-35 כלי רכב משוכפלים".

רפ"ק פלס הסביר כי הכנופיות השתמשו השטיה יצירתית במיוחד לגנוב את הרכב. החשודים היו מקבלים פרטי רכב חוקי מאתר יד שנייה, מזייפים את פרטי הרכב, ומוכרים אותו לאחרים כרכב "חוקי". זאת, למרות שבפועל ישנו כלי רכב נוסף עם פרטים זהים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לנד רובר דיפנדר פוגש ג'יפ רנגלר רוביקון. רמי גלבוע, רמי גלבוע
גנבו פרטים מאתרי יד שנייה על רכבים קיימים. ג'יפ "רוביקון"/רמי גלבוע, רמי גלבוע

פלס הוסיף והסביר כי ברוב המקרים, הרכבים הגנובים שימשו את חברי הכנופייה וחשודים נוספים לביצוע הברחות סמים, עבירות רכוש ועבירות אלימות. באותם מקרים, החשודים היו משאירים אחריהם ראיות בזירה, שלמרבה הצער היו מובילות לבעל החוקי של כלי הרכב, שכלל לא היה מודע לכך. "יחידת יואב תמשיך בפעילות כנגד כנופיות אלו עד למיגורה המוחלט של התופעה", מסר מפקד הזרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully