וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' ומירי רגב ספגו קריאות בוז בוועידת הנדל"ן באילת, שר האוצר ירד מהבמה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 20:55

שרת התחבורה ושר האוצר התקבלו בקריאות "בושה" בוועידה. הקריאות נגד רגב החלו לאחר שהאשימה את אמ"ן ב-7 באוקטובר. היא ספגה קריאות "קחי אחריות", והאשימה: "לא יעזור לכם, אנטי-ביבי". סמוטריץ' איים לרדת מהבמה אם "אווירת הפילוג" תימשך, וכשהקריאות המשיכו הוא ירד

הקהל צועק "בושה" למירי רגב בוועידת הנדל"ן באילת/מערכת וואלה!

שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' ספגו הערב (רביעי) קריאות בוז ו"בושה" בוועידת הנדל"ן באילת. שר האוצר אף ירד מהבמה לאחר הקריאות נגדו. סמוטריץ', שהתקבל בקריאות בוז, איים כי יירד מהבמה אם "אווירת הפילוג" תימשך, ואכן ירד כשהתגברו שריקות הבוז. שר האוצר חזר בהמשך לבמה.

רגב אמרה בוועידה כי יש לה "בטן מלאה על מה שקרה ב-7 באוקטובר", והאשימה את אמ"ן שחמאס מורתע. "אחרי המלחמה אדאג שתהיה ועדת חקירה שתבדוק מה קרה", אמרה רגב, וספגה שריקות בוז וקריאות "קחי אחריות" ו"לכי הביתה". רגב תקפה את הקהל ואמרה "לאלה שלא למדו כלום מה-7 באוקטובר וממשיכים להסית, אני מצפה להתאחד ולבדוק מי הביא למצב הזה". היא האשימה אותם ב"אג'נדות פוליטיות" ובגישת "אנטי-ביבי", והוסיפה: "לא יעזור לכם".

מירי רגב עוזבת את הבמה בכנס הנדל״ן 2024 בעקבות קריאות בוז. ללא, מערכת וואלה!
"לא יעזור לכם". מירי רגב, הערב/מערכת וואלה!, ללא
סמוטריץ עוזב את הבמה בוועידת מרכז הנדל״ן 2024 בעקבות קריאות בוז/מערכת וואלה!

מטעמו של שר האוצר סמוטריץ' הגיבו: "בתחילת הראיון, מספר מפגינים ניסו להפריע לקיום הראיון עם שר האוצר בזמן שסיפר על מפגש עם משפחות השכול. השר סמוטריץ' אמר כי אם לא יפסק השיח המפלג הוא יקום ויעזוב את האולם וכך עשה. לבקשת מארגני הכנס שהתנצלו על ההפרעות של מיעוט קטן מהמשתתפים, חזר השר סמוטריץ' לאולם והשלים ללא כל הפרעות את הראיון בנושאי המדיניות הכלכלית והנדל"ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully