וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים לאחר שמוישי קליינרמן נעדר: נעלמו עקבותיו של אחיו הצעיר - והוא אותר לאחר כמה שעות

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 13:55

שלמה הודיע לאימו גיטי כי בכוונתו לברוח מבית ספרו שבקריית מלאכי - ונעדר לכמה שעות. הוא אחיו הצעיר של מוישי קליינרמן, שנעלם בגיל 16 באזור הר מירון ונעדר כבר שנתיים

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

שלמה קליינרמן בן ה-14, אחיו של מוישי שנעדר לפני שנתיים בביקור בהר מירון, נעלם אף הוא בשעות הבוקר מבית הספר בו לומד בקריית מלאכי - ואותר לאחכ כמה שעות. הוא יצר קשר עם אימו גיטי, והצהיר בכוונתו לברוח מבית ספרו שבעיר. הנהלת המוסד בו לומד הגישה תלונה במשטרה, והחיפושים הובילו למציאתו. אחיו מוישי קליינרמן, שנעלם בגיל 16 באזור הר מירון ונעדר כבר שנתיים.

מוישי, תלמיד ישיבה ממודיעין עילית, יצא עם חבריו במרץ 2022 לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם החבורה התפצלה, ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר. המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות היעלמותו של מוישי, אך אלה שוחררו, והחקירה מצויה במבוי סתום.

כמה חשודים נעצרו, אך הדבר לא הניב תוצאות - והם שוחררו בתום החקירה. "לא עניין אותו לצאת לטבע. הוא אהב ללכת לקברי צדיקים ולא פלא שהוא נעלם בקרבת קבר הרשב"י ומאז לא חזר", מספרת לוואלה! אמו של מוישי, גיטי קליינרמן. "הוא נולד וגדל פה במודיעין עילית. הוא היה מאוד שונה מבני גילו ונמשך לקדושה. בגיל שלוש שאלנו אותו מה נרקום לו על הכיפה. ילדים רוצים פרח, פרפר, חיה שהם אוהבים, אבל מוישי ביקש ספר תורה".

מוישי קליינרמן שנעדר במירון, 13 במרץ 2023. ראובן קסטרו
מוישי קליינרמן שנעדר במירון, 13 במרץ 2023/ראובן קסטרו
מודעת חיפושים אחר אחיו של מוישי קליינרמן, שלמה קליינרמן. 27 במרץ 2024. צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
מודעת חיפושים אחר אחיו של מוישי קליינרמן, שלמה קליינרמן. 27 במרץ 2024/עיבוד תמונה, צילום: לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמו של הנער בן ה-17 מספרת כי הוא נהג לטייל רבות והיה שולח לה תמונות במייל. "עכשיו אני בקבר האר"י, עכשיו אני בקבר הזה. הוא היה שולח לי ציוני דרך ומספר לי כיצד הוא מכייף. הוא היה שולח לי תמונות מקבר יוסף ואומר שהוא התפלל עליי. הוא תמיד חיפש שיהיה טוב בעולם", היא אומרת.

הפעם האחרונה שהיה למשפחה קשר עם מוישי היה ביום שישי. "הוא נסע למירון ודיברתי איתו בטלפון. הוא היה על האוטובוס, בירכתי אותו ונפרדנו", היא משחזרת. "היינו בטוחים שבמוצאי שבת הוא חזר לישיבה. מאוד סמכנו עליו. הוא היה ילד מאוד אחראי ומסודר. אמרתי: 'אוקיי, הוא נסע למירון, חזר לישיבה והכול טוב', אבל עוברים כמה ימים והוא לא מתקשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully