וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער תוקף את הממשלה לראשונה לאחר פרישתו: "ישראל תקועה ומדשדשת במלחמה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 11:07

יו"ר תקווה חדשה התייחס למטח הכבד לצפון, ואמר כי הוא "תזכורת למחירי הדשדוש במלחמה". הוא טען כי יש לחשוב בדחיפות על "רעיון מסדר חדש", ואמר כי יש להציג לעולם את הגליית והכנעת הזרוע הצבאית של חמאס כיעד הסופי של המלחמה - במטרה לגייס תמיכה להמשך המערכה

גדעון סער מודיע על פרישתו מהממשלה/ניב אהרונסון

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף הבוקר (רביעי) את ניהול המלחמה בישראל. "המטח הכבד הבוקר על קרית שמונה הוא תזכורת נוספת למחירי הדשדוש במלחמה", אמר על המטח הכבד לצפון, בתגובה ראשונה שלו לאחר פרישתו מהממשלה. "ישראל תקועה בעזה, בלבנון, בנושא החזרת החטופים ובזירה הבינלאומית.

"נדרש בדחיפות רעיון מסדר חדש למלחמה", כתב עוד בפוסט ב-X. "חיוני להציג את רעיון הכניעה וההגליה של הזרוע הצבאית של חמאס והג'יהאד האסלאמי כתמונת סיום לאיום, למלחמה ולהחזרת החטופים. יש לגייס את ידידינו בעולם לתמיכה ברעיון זה. גם אם יידחה ע"י האויב - הוא יתן לגיטימציה רבה יותר להמשך המערכה, לרבות כיבוש רפיח.

עוד כתב כי, "מימשל הומניטרי מיוחד נדרש כדי לנתק את חמאס מהסיוע ההומניטרי ובמקביל תוכנית אפקטיבית לפירוק כוחותיו השלטוניים. מספיק לכדרר במרכז הרחבה!".

סער הודיע במסיבת עיתונאים שכינס לפני יומיים, על התפטרותו מהממשלה. לאחר שהאולטימטום שהציב לחברי הממשלה לפני כשבועיים - לפיו או שימונה כחבר קבינט המלחמה או שיפרוש מהממשלה - לא התקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully