וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הודיע למשפחתו של החטוף אוריאל ברוך שגופתו מוחזקת בעזה

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 21:09

אוריאל הותיר אחריו אישה ושני ילדים, שני הורים ושלושה אחים. קרוביו, שכינו אותו בשם החיבה "בדאלו" תיארו אותו כאדם שמח שאוהב לבלות, לתרום ולתת לזולת. קרוב למועד חטיפתו, משפחתו ראתה אותו בסרטון של חמאס כשהוא שוכב על הקרקע ליד צומת מפלסים

בוידאו:מאות בני אדם מפגינים בשעה זו יחד עם בני משפחות חטופים חוסמים את דרך בגין מחוץ לבסיס הקרייה בתל אביב.26 במרץ 2023/צילום:ארז הראל

פורום תקווה של משפחות חטופים הודיע הערב (שלישי) כי החטוף אוריאל ברוך החטוף נרצח וגופתו מוחזקת על ידי חמאס. הוא הותיר אחריו את אשתו רחלי, שני ילדים, את הוריו נעמי ואמיר ושלושה אחים. ממשפחתו נמסר: "אוריאל היה אדם שמח ואהוב על הבריות, אהוב על כל מי שהיה לידו, נזכור את החיוך שלו, את אהבת האדם שבו". המשפחה תשב שבעה במועדון גיל הזהב רח' יהושע בן נון 25, גבעת זאב.

אוריאל ברוך שנחטף לעזה. באדיבות המשפחה
"אוריאל היה אדם שמח ואהוב על הבריות, אהוב על כל מי שהיה לידו". אוריאל ברוך/באדיבות המשפחה

אוריאל השתתף במסיבת הטבע נובה, בסמוך לרעים, ומשם נחטף על ידי מחבלי חמאס בבוקר 7- באוקטובר. הוא עבד בתחום חומרי הבניין ואהב מוזיקת טכנו. קרוביו, שכינו אותו בשם החיבה "בדאלו" תיארו אותו כאדם שמח שאוהב לבלות, לתרום ולתת לזולת.

אחיו רועי סיפר כי אוריאל נראה אותו בסרטון של חמאס כשהוא שוכב על הקרקע ליד צומת מפלסים. "ראו שהחבר נורה למוות ולא היה ברור מה מצבו של אחי", סיפר רועי. "בהמשך הצבא אמר שסיכוי גבוה שהוא חטוף. אבל הצבא לא נותן פרטים ולא מסביר לנו איך הגיע המידע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully